امیر جانبازی روز شنبه در مراسم گلبارن مزارشهدای لاهیجان به مناسبت هفته دولت اعلام کرد:این طرحها توسط 16 مجموعه اداری شهرستان لاهیجان اماده سازی شده و از نظر اعتبار نسبت به مدت مشابه سال قبل 96درصد و از نظر تعداد طرح ها 44درصد افزایش دارند.
وی خاطرنشان کرد:با بهره برداری از این طرح ها بیش از دو هزار و 500 فرصت شغلی دائم و غیر مستقیم در شهرستان لاهیجان ایجاد می شود که این میزان نسبت به طرح های هفته دولت سال قبل 32درصد افزایش نشان می دهد.
وی اظهارداشت: این طرح ها در زمینه های آب و برق رسانی، بانک نشاء بخش کشاورزی ، آسفالت راه روستایی و روکشی آسفالت ، افتتاح کارگاه نجاری ،ساختمان اداری و دهیاری ، رستوران سنتی ، طرح هادی و اهدای واحد مسکونی مددجویی دراین هفته با حضور مسوولان و مردم بهره برداری می شوند.
وی یادآورشد:همه تلاش مسوولان این است که شهرستان لاهیجان مسیر رشد و توسعه را دور از هر گونه حواشی طی کند و مردم از نتایج طرح های دولت بهره مند شوند.
سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا کارنامه خدمتگزاری دولت تدبیر و امید برای مردم بیان شود و دولتمردان با الهام از شیوه های پرافتخار و ایثار شهیدانی چون رجایی و باهنر مسیر پرفراز و نشیب خدمت بی منت را تداوم بخشند .
وی اظهارداشت: با توجه به برخی مشکلات در کشور ،مدیران دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی ، کار و تلاش بی وقفه و شبانه روزی توانسته است طرح ها و برنامه های اساسی و امیدبخشی را در حوزه های گوناگون در شهرستان لاهیجان پیگیری و برخی از این طرح ها را به بهره برداری برساند.
وی با اشاره به اجرای طرح های مختلف در شهرستان لاهیجان توسط دولت تدبیر و امید تصریح کرد: 30 درصد آب شهر لاهیجان از روستا و خارج از آب شبکه سدشهربیجار تامین می‌شود که طی برنامه ریزی های صورت گرفته پروژه انتقال آب از بام سبز به بازکیاگوراب به طول چهار و نیم کیلومتر با اعتبار بیش از پنج میلیارد تومان آغاز شده است تا مشکل آب شهر لاهیجان حل شود.
وی تصریح کرد: در حوزه گازرسانی نیز پروژه اجرای خط تغذیه در دو بخش میدان گیل به میدان ابریشم و میدان گیل به سی ان جی نخجیری افتتاح می شود که اجرای آن باعث جلوگیری از افت فشار در زمستان شده و در بخش کشاورزی طرح تجهیز و نوسازی در دو هزار و 800 هکتار اراضی کشاورزی لاهیجان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حال اجراست.
وی ادامه داد: کاهش هزینه و افزایش تولید یکی از اولویت های مهم در بخش کشاورزی شهرستان است که با تلاش کارشناسان و همکاری کشاورزان ، لاهیجان بیشترین ثبت تجهیز و نوسازی اراضی در استان را دارد.
6029 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.