نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: روابط سالم و اخلاق نیکو و شفاف بودن امور می‌تواند در کاهش آلام و انتظارات مردم اثرگذار باشد.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت ا.. فلاحتی در دیدار با مدیران تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به اینکه آینده و چشم امید اقشار زحمتکش جامعه در گرو مدیریت و برنامه ریزی شما مسئولان این سازمان است، گفت: سرنوشت بخش قابل توجهی از مردم از حیث سلامتی و تامین معاش به تامین اجتماعی گره خورده و در واقع شما وابسته به مردم و برای آنها هستید .

وی با اشاره به اینکه فقر و مشکلات گیلان زیر سبزی آن نهفته است، خاطر نشان ساخت: الگوی زندگی مردم گیلان با بسیاری دیگر از نقاط کشور متفاوت است و این سطح انتظارات از شما را بالا می‌برد .

امام جمعه رشت با بیان اینکه ادبیات گفتمان درادارات در کنار روابط سالم و اخلاق مدار با مراجعین که در مورد مخاطبین شما از اقشار ضعیف جامعه هستند، بسیار حائز اهمیت بوده و حوصله و متانت شما دربرخورد با مردم از اهمیت برخوردار است .

نماینده ولی فقیه درگیلان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : روابط سالم واخلاق نیکو و شفاف بودن امور می‌تواند در کاهش آلام و انتظارات مردم اثرگذار باشد .

وی  اقداماتی همچون تلاش برای فضاسازی محیطی مطلوب و شاد برای ارباب رجوع را در کنار خوشرویی مهم برشمرده واذعان داشت : ایجاد شعف و شادی خود برسلامتی ورضایتمندی موثر است .

آیت ا.. فلاحتی با تاکید بر فرهنگ‌سازی به منظور استفاده از قابلیت‌ها و امکانات خیرین در مجموعه تامین اجتماعی افزود : باید تلاش کنید اولویت شما در توسعه امکانات و خدمات در مناطق محروم باشد و سعی نمائید در این راستا حداقل ها را برای مردم فراهم کنید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.