به گزارش ایرنا، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان در یادواره 34 شهید دهستان کسما گفت : حربه های دشمنان نتوانسته بین نسل های جدید و آرمان های انقلاب اسلامی فاصله بیاندازد .
حجت الاسلام و المسلمین تسخیری اظهار داشت : شهدای مدافع حرم مسیر شهادت را ادامه داده اند تا به دنیا ثابت کنند که اسلام در مقابل ظلم سکوت اختیار نمی کند .
وی با اشاره به اینکه شهدا موانع را از سر راه بر داشتند که امروز به قله عزت و افتخار رسیده اند افزود : شهدا الگویی برای شناخت راه و مسیر درست برای ما هستند و این مسیر را از مکتب اسلام و قرآن آموخته اند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس استان گیلان با تاکید براینکه نسل جدید راه شهدا را ادامه می دهند اظهار داشت : قرآن که کلیدی برای شناخت و رسیدن به کمال محسوب می شود بزرگترین درسش ، دشمن شناسی است .
وی افزود : امروز علاوه بر مبارزه با شیطان ، و نفس که سبب گمراهی انسان هامی شود باید مواظب دشمنی مشرکان و منافقانی باشیم که خداوند در قرآن به آن تاکید داشته است .
وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی بزرگترین شاخصه شهدای ما است اظهار داشت : دشمنان انقلاب و اسلام به هدف خود که ضربه به نظام است نرسیده اند دیگر شیوه اجرای نفاق و اختلاف افکنی خود را جدید تر کرده اند .
تسخیری تصریح کرد : دشمنان با جنگ های روانی تبلیغاتی ، قصد دور کردن مردم را از آرمان های انقلاب و ارزش ها دارند که ماهم چون شهدا باید مسیر مبارزه خود را مشخص کنیم .
فرماندار شهرستان صومعه سرا در گفتگو با ایرنا گفت : دشمنان که می دانند در جنگ جسمی در مقابل ایمان راسخ و استوار شهدا و رزمندگان ما سر تعظیم به زیر می آورند با ایجاد جنگ نرم اعتقادات و ارزش ها ما را بویژه در جوانان هدف قرار داده اند .
علی فتح اللهی اظهار داشت : اینگونه یادواره های شهدا در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آگاه سازی نسل جدید بسیار موثر است.
وی اقتدار کشور را مرهون خون شهیدان دانست و بیان کرد: شهدا مایه افتخار و پشتوانه نظام اسلامی هستندو راهشان تداوم پیدا می کند .
شهرستان صومعه سرا در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 540 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی ایران کرده است.
خبرنگار: فرزاد حسن پور**انتشار دهنده: بابایی
7292 /6030 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.