به گزارش ایرنا ، امنیت ، اطمینان خاطری است که بر اساس آن، افراد یک جامعه‌ نسبت به حفظ جان، حیثیت و حقوق مادی و معنوی خود بیم و هراسی نداشته باشند .
رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی فرمودند: چنانچه جامعه ‌ای امنیت نداشته باشد، هیچ کار سازمان‌ یافته‌ای در جهت پیشرفت و ارتقای آن کشور تضمین نخواهد شد.
امنیتی که همه چیز ما، وابسته به آن است به همین راحتی به دست نمی آید ، افراد بزرگ، از جان گذشته ، عاشق کشور ، فرزندان ایران اسلامی و نورچشمان خانواده ها جانشان را فدای امنیت کشور می کنند و در این راه به شهادت می رسند.
اما همانگونه که ماهی تا زمان شناور بودن در آب از آن بی خبر است ما نیز تا زمان وجود امنیت از ارزش و اهمیت آن ، و ارج و قرب فراهم کنندگان این امنیت غافلیم . نیروهای امنیتی کشور که با تروریست ها مبارزه می کنند و آنان که در سوریه به عنوان مدافعان حرم با داعشیان می جنگند ،جانشان را در طبق اخلاص نهاده اند تا از امنیت محافظت کنند.
حسن عشوری از نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات در درگیری با نیروهای داعش در چابهار به شهادت رسید . در این عملیات یک گروه تروریستی که قصد انجام عملیات علیه امنیت مردم در شب های قدر را داشت شناسایی ، پنج نفر دستگیر ، دو نفر به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد.
امروز (شنبه) شهر رشت مرکز گیلان میزبان پیکر پاک این شهید عزیز بود، غم و ماتم سوگواران در مسیر تشییع این شهید دل هر انسانی را به درد می آورد، نه تنها وابستگان این شهید، بلکه مردم غیور استان از پیر و جوان ، زن و مرد و مسئولان آمده بودند تا اعلام کنند که قدردان ایثار گری های این جان برکفان و ادامه دهنده راهشان هستند و دست هر بیگانه ای را برای تجاوز از کشور کوتاه می کنند.
وزیر اطلاعات در مراسم تشییع پیکر این شهید گفت : شهید عشوری، بعد از ضربه زدن به بیش از 120 تیم تروریستی، در مصاف با تروریست ها تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد.
حجت الاسلام سید محمود علوی با یادآوری این فرموده امام راحل که ' خدایا درب شهادت را به روی ملت ما نبند ' افزود: وقتی خون شهید و شهادت در رگ های جامعه اسلامی به جریان می افتد؛ حیات، پویایی، عزت، شکوه و سربلندی به جامعه ما هدیه می کند.
وی خاطرنشان کرد: ما شهدایمان را از دست نداده ایم، بلکه شهیدان ما ماندگار شدند و ماییم که باید راه این شهدای عزیز را ادامه دهیم.
وزیر اطلاعات خطاب به خانواده شهید عشوری گفت : تبریک می گویم در این شرایط فرزندی غیور از دیار میرزا کوچک خان را تقدیم این انقلاب کرده اید.
مراسم وداع با شهید حسن عشوری اولین شهید گیلانی وزارت اطلاعات شب گذشته در مزار شهدای رشت برگزار شد.
تشییع پیکر شهید عشوری در شهرستان رودسر نیز عصر امروز (شنبه) از سپاه ناحیه رودسر به سمت امامزادگان ماچیان برگزار می ‌شود.
این حافظان امنیت بار دیگر نشان دادند برای دفاع از میهن و ارزشهای اسلامی در باغ شهادت همیشه باز است .
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.