به گزارش ایرنا، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته آئین عبادی - سیاسی نمازجمعه رشت، با تاکید بر اهتمام به سیره امیر المومنین (ع) افزود: حضرت علی (ع) در پی منصب نبود؛ مباد که کاندیدایی برای کسب منصب شورای شهر و یا رئیس جمهوری فضایل اخلاقی و انسانی را زیر پا بگذارد و آبروی دیگران را بریزد.
وی حادثه انفجار بمب شیمیایی در سوریه را یک توطئه استکباری علیه بشار اسد دانست و بیان کرد: مستکبران با این توطئه موجی بوجود آوردند که این مسئله را به سازمان ملل بکشانند .
امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن فصل کشاورزی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: حتی یک وجب زمین نباید بیهوده رها شود.
آیت الله قربانی بیان کرد: بایستی از همه زمین های استان در راستای اشتغالزایی و خودکفایی بهره گرفت .
پیش از خطبه های نمازجمعه امروز رشت، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ضمن گرامیداشت سالروز دهه افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره) و تاسیس این نهاد ، از خیران مسکن ساز خواست محرومان را رها نکنند.
محمد اکبرزاده افزود: برنامه مسکن اجتماعی از امسال تا سال 1400 در راستای کمک به مردم محروم در زمینه های مختلف مسکن با کمک خیران طرح ریزی شده که اجرایی می شود.
وی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید و گرامیداشت این ایام پروژه های متنوع عمرانی با اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و ملی، تسهیلات بانکی و بخش خصوصی به ارزش دو هزار و 750میلیارد ریال به تعداد شش هزار و 803 پروژه به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: از این تعداد پروژه، پنج هزار و 134 واحد پروژه بهسازی مسکن روستایی و یک هزار و 415 واحد پروژه طرح مسکن مهر در شهرهای با جمعیت کمتر از 25هزار نفر است.
21فروردین ماه سالروز دهه افتتاح حساب 100 امام خمینی(ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.