سیداسماعیل میرغضنفری روز چهارشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان لاهیجان با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح های قابل بهره برداری شهرستان لاهیجان با سرفصل های  فرهنگی ، عمرانی ، ورزشی ،زیرساخت ها و گردشگری و بومگردی افتتاح می شوند که با بهره برداری از این طرح ها برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های دهه فجر برعهده دستگاه های اجرایی مربوطه است و مدیران و مسئولان ادارات باید در آیین های دهه فجر شرکت فعال داشته باشند و با  تبیین و تشریح برنامه های دولت  مشکلات احتمالی موجود در برخی طرح ها را  برای مردم بیان کنند.

وی ادامه داد: در هفته دولت دو میز خدمت در بخش رودبنه و بخش مرکزی لاهیجان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم تشکیل می شود تا بتوانند پاسخگوی مردم و مراجعه کنندگان باشند.

وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه های  بخش اجرایی در دهه فجر ، بخش دیگر جامعه نظیر حوزه روحانیت و دانشگاه  نیز به عملکرد نظام و برنامه هایی که دشمن برای انحراف در انقلاب تدارک دیده بپردازند.

میرغضنفری ادامه داد: مشکلاتی را که دشمن به ما تحمیل کرده را  باید با همکاری هم از سر راه برداریم.

فرماندار لاهیجان گفت: طی چند هفته اخیر رویدادهای مهمی  مانند ترور سردار سرافراز اسلام شهید سلیمانی ، سقوط هواپیمایی مسافربری ،اتفاقات تشییع جنازه سردار سلیمانی  ، موجب  بروز درد و رنج برای مردم شد ، شاید بتواند در دهه فجر با حضور وحدت آفرین و میلیونی مردم  بخشی از این آلام مردم ترمیم شود.

در این جلسه همچنین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان لاهیجان نیز گفت: افتتاح مسکن محرومین با محوریت کمیته امداد مهمترین برنامه سپاه شهرستان لاهیجان در دهه فجر است که در این راستا ۳۷ واحد تاکنون احداث و  واگذار شده است و ۲۰ واحد مسکن محرومین نیز در دهه فجر امسال واگذار می شوند.

سرهنگ سید جعفر حسینی افزود: در سال جاری همچنین ۱۰۰ واحد مسکونی نیز برای مددجویان بهزیستی احداث می شود  که ساخت دو واحد آن شروع شده است و سه واحد مسکن نیز برای رزمندگان دفاع مقدس  فاقد مسکن در دهه فجر کلنگ زنی می شوند و یک پایگاه مقاومت نیز در این هفته به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.