در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده از هفته ششم این مسابقات، تیم های والیبال مدرن سازه کیاشهر و شهرداری املش به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم والیبال مدرن سازه کیاشهر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست داد.

همچنین در دیگر بازی برگزار شده از هفته اول دور برگشت این مسابقات ، تیم های والیبال شاندیز سیاهکل و پاسارگاد رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال شاندیز سیاهکل در یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر دو حریف خود را مغلوب کرد.

در دیگر بازی برگزار شده این رقابت ها نیز ، تیم های والیبال شهرداری تالش و سفیر ماسال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال شهرداری تالش موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک حریف خود را شکست دهد.

همچنین در آخرین بازی برگزار شده از آغاز دور برگشت رقابت های والیبال لیگ برتر گیلان، تیمهای میلاد مسکن خشکبیجار و وحدت رودسر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم والیبال میلاد مسکن خشکبیجار با نتیجه سه بر دو برابر حریف خود به برتری دست یافت.

در رقابت های والیبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان ۱۰ تیم  در دو گروه پنج تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.