علی نظرمحمدی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار برابر تیم سرخپوشان پاکدشت ما حرفی برای گفتن نداشتیم و روز فاجعه باری را برای تیم سپیدرود و هواداران این تیم رقم زدیم.

وی افزود: مسئولیت این شکست سنگین برعهده من است و کسی حق ندارد تقصیر باخت را به گردن هم تیمی های خود بیاندازند و در وهله نخست مسئولیت باخت با من است و بعد از آن همه به یک اندازه مقصر هستند.

وی ادامه داد: باخت و شکست،  به خودی خود مشکلی ندارد و برای همه تیم های کوچک و بزرگ نیز پیش می آید، اما فاجعه زمانی اتفاق می افتد که عرق های نریخته ای در بدن ما برای ریختن باشد و کم گذاشته باشیم.

وی بیان کرد: ما باید این شکست سنگین را فراموش کنیم و یک هفته با جان و دل تمرین و یک مسابقه غیرتمندانه در خانه را انجام دهیم تا از حیثیت سپیدرود و فوتبال رشت دفاع کنیم تا خاطره تلخ شکست برابر سرخپوشان پاکدشت به فراموشی سپرده شود.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اهمیت هواداران برای تیم خاطرنشان کرد: هواداران سپیدرود نه فقط سرمایه های این تیم که صاحبان واقعی این تیم هستند و زمانی که در خانه مساوی می کنیم و این طرفداران ما را تشویق می کنند ، روزی که همه بازیکنان ضعیف بودند، نیز تماشاگران حق  اعتراض دارند و باید برای آنان احترام قایل شویم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت عصر شنبه در هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در اسلامشهر تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سرخپوشان پاکدشت با نتیجه چهار بر صفر سپیدرود را شکست داد.

تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با کسب ۱۱ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.