به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسحاقی امروز در پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر افزود: وسعت ماموریت ها و پیچیدگی های وظایف پلیس موجب می شود که تمامی آحاد جامعه با پلیس ارتباط داشته باشند.

وی با اشاره به فرمایشاتی از امام علی (ع) و این که نعمت امنیت، گواراترین نعمت برای بشر است، بیان داشت: امنیت یکی از نیارهای اصلی جوامع بشری است، ضمن این که امنیت محصولی اجتماعیست که با همکاری همه شهروندان و نهادها به دست می آید.

اسحاقی با بیان این که نیروی انتظامی ، ضمن اعلام آمادگی و ایستادگی در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه ای با مدیریت جهادی و اتکا به خیل عظیم جوانان متعهد و انقلابی در خدمت مردم است، اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با بهره گیری از کارکنان مومن، متعهد و با استفاده از فناوری های نوین و عزمی راسخ برای مقابله با برهم زنندگان نظم ، امنیت و آسایش عمومی، همراه نهادهای انقلابی، مردمی و مردم برای شکوفایی و سربلندی ایرانی اسلامی پا در عرصه شهادت نهاده است.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با شعار محوری پلیس هوشمند امنیت مردم بر دو مقوله مهم و اساسی شامل مجهز بودن پلیس به فناوری های نوین و بهره گیری از آخرین دستاوردهای فنون و مهارت و در پیشگیری ، کشف و مقابله با جرائم و تخلفات و نیز با بهره مندی از کارکنان خدوم، پرتلاش، مسئول و خدمتگزار برای مردم فعالیت می کند.

اسحاقی در ادامه سخنانش با تشریح اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری برای دستیابی به پلیس تراز انقلاب اسلامی بیان داشت: مقابله با قاچاق کالا، ارز، سوخت، مبارزه با ورود ترانزیت و مواد مخدر، کاهش تصادفات و تلفات جاده ای، مقابله با فساد اخلاقی، توسعه و ارتقاء آموزش ها و مهارت های فردی و گروهی، تسهیل و ارتقاء کمی و کیفی خدمات نیروی انتظامی و مقابله با قاچاق از جمله این اولویت هاست.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.