محمد رضا سیرتی امروز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد 5 هزار و 141 دانش آموز در مقطع ابتدایی ، 2 هزار و 620 دانش آموز در مقطع متوسطه اول و 4 هزار و 534 دانش آموز نیز در مقطعه متوسطه دوم سال تحصیلی را در این منطقه آغاز کرده اند.

وی تعداد واحدهای آموزشی این منطقه را 103 مورد  عنوان و خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید 710 نفر از معلمان در مقاطع مختلف تحصیلی در زمینه آموزش دانش آموزان آستانه ای فعالیت خواهند داشت.

همچنین رییس اداره آموزش و پرورش بخش بندرکیاشهر نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : از صبح امروز و همزمان با بازگشایی مدارس ،  4 هزار و 294 نفر از دانش آموزان شهر بندرکیاشهر و روستاهای این بخش سال تحصیلی را آغاز کرده اند.

ناصر رحیمی نژاد افزود: این دانش آموزان در 63 واحد آموزشی و در سه مقطع ابتدایی ، متوسطه اول و  متوسطه دوم به تحصیل می پردازند.

وی یادآور شد: تعداد 710 نفر از معلمان در سال تحصیلی جدید در مدارس این بخش فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با آغاز سال جدید تحصیلی ،  آیین بازگشایی مدارس صبح امروز در دبیرستان بوعلی شهر آستانه اشرفیه و بنت الهدی بندرکیاشهر با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

همچنین همزمان با آغاز جشن بازگشایی مدارس ، زنگ ایثار و مقاومت به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در مدارس این شهرستان به صدا درآمد.

شهرستان آستانه اشرفیه با  داشتن دو بخش مرکزی ( 71 روستا ) و بندر کیاشهر( 34 روستا )  در شرق استان گیلان واقع شده است.

7287 /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.