به گزارش خبرنگار ایرنا در سومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان طرح گازرسانی به چهار روستای ملکرود، رودبارسرا، نازلنگه و چادرلنگه از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل با هزینه ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح این پروژه گازرسانی ۱۵۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و درصد برخورداری شهرستان سیاهکل از نعمت گاز به ۸۸ درصد افزایش یافت.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در روستای مالده از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل، کارخانه شالیکوبی با ظرفیت تبدیل روزانه ۲۰ تن شلتوک به برنج و هزینه‌ ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بخش خصوصی با زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح تسهیلات پرداخت و برای ۱۵ نفر نیز اشتغال ایجاد شده است.

۳۶ کارخانه شالیکوبی در شهرستان سیاهکل مشغول به فعالیت می باشند.

در آخرین برنامه حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در شهرستان سیاهکل پروژه های راه‌ سازی با هزینه ۴۱ میلیارد ریال افتتاح شد؛ این پروژه‌ها شامل آسفالت راه های روستایی مالفجان به دهسر، آسفالت راه روستایی کیارود به کولاک آور به طول ۱۲ کیلومتر و یک پل ۵۰ متری در روستای اشکراب در بخش مرکزی شهرستان سیاهکل بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۵/۲۰۰۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.