گزارش روز دوشنبه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان به ایرنا حاکیست؛ این مانور در حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری با شرکت نیروهای خدمات رسانی ، آتش نشانی و مدیریت ستادی شهرداری در سطح شهر برگزار شد.
مسعود کاظمی شهردار لاهیجان گفت: در این مانور تعداد 60دستگاه از خودروهای سبک و سنگین شهرداری لاهیجان، امکانات آتش نشانی و همچنین یک گروه خودروهای آفرود و پلیس راهور شرکت داشتند که با انجام عملیات مانور در طول بلوار امام رضا(ع) این شهر، آمادگی خود را برای عملیات زمستانی اعلام کردند.
وی افزود: هدف از این مانور و رزمایش شهری آرامش بخشی به شهروندان در حوادث مختلف و اعلام آمادگی امکانات موجود برای وقوع حوادث احتمالی نظیر برف سنگین و بارندگی است.
وی یادآور شد: امسال هم با اتخاذ تدابیر و پیش بینی های لازم، با تمام امکانات در راه خدمت رسانی به شهروندان آماده هستیم و با توجه به سوابق و تجربه های مثبت سال های گذشته، امسال باید بهتر از همیشه آماده مقابله با بحران های احتمالی باشیم.
شهردار لاهیجان از عموم مردم خواست هنگام برف و حوادث احتمالی در روزهای زمستان در کنار ماموران شهرداری به همکاری با نیروهای امدادی بشتابند که در این صورت می توان با همکاری، صدمات و خسارت های ناشی از وقوع حوادث را به حداقل رساند.
شهر لاهیجان در شرق استان گیلان واقع است و طی دو سال گذشته، شاهد بارش برف های به نسبت سنگینی بوده که خسارت هایی به بخش هایی از شبکه برق و دیگر تأسیسات وارد آورده است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.