به گزارش خبرنگار ایرنا،؛ علی اصغر آیت اللهی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: سال گذشته مجموع کل ورزشکاران سازمان یافته این استان 59 هزار و 600 نفر بود.
وی با اشاره به خدمات انجام شده پزشکی ورزشی برای ورزشکاران این استان در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 600 مورد تشکیل پرونده برای مصدومین در میادین ورزشی داشته ایم که بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه درمان برای آنان پرداخت شده است.
وی با بیان این که همچنین 30 ورزشکار مصدوم این استان برای کارهای درمان و عمل جراحی به تهران اعزام شده اند، ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای احداث کلینیک سلامت ویژه ورزشکاران استان، زمین مورد نظر انتخاب شده، اما واگذاری آن به هیات به مشکلاتی برخورده که از سوی اداره کل ورزش و جوانان در دست پیگیری است.
آیت اللهی گفت: قرار است در صورت واگذاری زمین به هیات، هزینه ساخت و تجهیز آن به مبلغ 6 میلیارد ریال از سوی فدراسیون تامین می شود.
رییس هیات پزشکی ورزشی گلستان از افزایش سقف هزینه های درمان ورزشکاران خبر داد و افزود: این هزینه ها به مبلغ 70 میلیون ریال رسیده و هزینه های دندانپزشکی نیز تا سقف 10 میلیون ریال به ورزشکاران پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به این که هیات پزشکی ورزشی در واقع پشتیبان و حامی ورزشکاران و قهرمانان است، تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات الکترونیک دولت، ما نیز کارت های بیمه ورزشکاران را به صورت الکترونیکی صادر می کنیم.
آیت اللهی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی آشنایی با داروهای مکمل و برخی داروهای غیرمجاز را برای دانش آموزان و والدین آنان با همکاری آموزش و پرورش از مدارس آغاز کرده ایم و در جهت مبارزه با داروهای قاچاق و غیرمجاز، نظارت کامل بر باشگاه ها داریم که در صورت مشاهده از طریق مراجع قانونی به شدت با مدیران باشگاه ها برخورد خواهیم کرد.
3014/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.