سرهنگ حسین پهلوان دلیر عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین در راستای ارتقاء امنیت با انجام طرح های عملیاتی و هدفمند در این مدت 279 سرقت نیز کشف شده است.

*بندرترکمن میزبان گردشگران نوروزی
وی با اشاره به در پیش بودن نوروز 97 نیز گفت: بندرترکمن به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا و سواحل آرام یکی از شهرستان های مقصد و پرتردد گلستان در این ایام است که سکونت قومیت‌ها و تنوع آداب و رسوم آنان و فعالیت بازارچه ساحلی نیز باعث می شود همه ساله و با شروع تعطیلات نوروزی خیل بیشمار گردشگران از اقصی نقاط کشور به گلستان و این شهرستان سفر کنند.
سرهنگ پهلوان دلیر اضافه کرد: در این راستا پلیس تلاش دارد که با حضور گسترده و فعال در مناطقی همانند تفرجگاه‌ها و سواحل، امنیت مطلوبی را برای مردم و مسافران فراهم کند.
به گفته وی؛ به همین منظور و همانند سال های گذشته ایستگاه پلیس در تفرجگاه‌ و ساحل بندرترکمن فعال خواهد بود.
فرمانده انتظامی بندرترکمن افزود: همچنین ماموران با افزایش گروه های گشت سیار، واحدهای انتظامی و گشت امنیت اخلاقی و با استفاده ازعوامل ستادی در پارک‌ها و تفرجگاه‌های این شهرستان وظیفه برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی و تأمین رفاه و آسایش مردم و مسافران را انجام خواهند داد.
سرهنگ پهلوان دلیر با اشاره به اینکه ایستگاه نوروزی شهید 'موسی ایری' از شروع طرح نوروزی تا پایان ایام تعطیلات آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ساحل زیبای بندرترکمن است ،گفت: انتظار پلیس از شهروندان و گردشگران رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی و همکاری با پلیس در راستای افزایش امنیت اجتماعی و ارتقاء سطح امنیت است.
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان واقع است، بیشتر ساکنان این شهرستان را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.