به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه در روستای قره ماخر گنبدکاووس برگزار شد، مدیرعامل شرکت گاز گلستان در سخنانی گفت: برای گازرسانی به این چهار روستا که افزون بر دو هزار نفر جمعیت دارند، 63 میلیارد ریال هزینه شده است.
صفرعلی جمال لیوانی فزود: درحال حاضر 841 روستای گلستان معادل 95 درصد روستاهای واجد شرایط و 100 درصد مناطق شهری این استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: برنامه ریزی های لازم برای گاز رسانی به روستاهای واجد شرایط گلستان تا پایان سال 98 انجام شده است.
جمال لیوانی تصریح کرد : گازرسانی به مناطق شهری و روستایی کشور از سال 60 آغاز شده و اکنون گازرسانی به بسیاری از مناطق دور افتاده که قبلا کمتر کسی فکر آن را می کرد نیز انجام می شود و این به برکت انقلاب و خون شهیدان است.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان یادآور شد: در ایام دهه فجر امسال 267 طرح گازرسانی در گلستان با هزینه 906 میلیار ریال به بهره برداری رسید و یا عملیان اجرایی آن آغاز شد.
به گزارش ایرنا، عبدالحمید سالمی بخشدار داشلی برون گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: از مجموع 30 روستا و یک شهر این بخش، گازرسانی به شهر و 13 روستا انجام شده و یا درحال انجام است.
وی افزود: امسال اعتبارات کم سابقه ای در حدود 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات موسوم به نفت برای اجرای طرح هادی در 14 روستای بخش داشلی برون تخصیص یافته و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درحال اجرای این طرح ها است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و در مراسم افتتاح گاز رسانی به روستاهای بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ویژه و برخی مسئولان شهرستان نیز حضور دارند.
/1860/3039
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.