به گزارش خبرنگار ایرنا این رقابت ها از روز چهارشنبه در سه کورت در خانه اسکواش گرگان مرکز استان گلستان درحال برگزاری است و در مرحله یک چهارم نهایی آن 8 اسکواش باز در 2 کورت با هم به مسابقه دادند.
نفرات برتر این مرحله که عصر چهارشنبه برگزار شد به این شرح هستند:
در کورت شماره یک و در بازی اول 'علی رضا شاملی' و 'امیرحسین شفیعی' با هم دیدار کردند که شاملی پیروز شد.
در بازی اول کورت شماره 2 'امین عطائی' و 'سمیع الله قاصدآبادی' به مصاف هم رفتند، که قاصدآبادی حریف خود را شکست داد.
همچنین در 2 بازی دیگر که از ساعت 17.30 آغاز شد، در بازی دوم‌ کورت شماره یک 'محمدحسین مومنی' در برابر 'فرزاد شکوهی' قرار گرفت و نتیجه را واگذار کرد و در کورت شماره 2 که بازی دوم آن بین 'عرفان جمشیدی' و 'سهیل شاملی' برگزار گردید، شاملی برنده شد.
به گزارش ایرنا مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صبح‌ امروز پنجشنبه در یک کورت برگزار خواهد شد که در بازی اول از ساعت‌ 10 صبح 'علی رضا شاملی' در برابر 'سمیع الله قاصدآبادی' قرار می گیرد.
همچنین در دیگر بازی این مرحله و ازساعت 11 در همان‌ کورت 'سهیل شاملی' به مصاف 'فرزاد شکوهی' خواهد رفت.
برنده های این 2 بازی صبح جمعه دیدار نهایی را برگزار می کنند و بازنده های دیدارهای نیمه نهایی به مقام سوم مشترک دست خواهند یافت.
مرحله مقدماتی و پیش جدول دومین دوره رقابت های اسکواش 'کلوز ستلایت' بخش مردان کشور جام 'ندای سلامتی و شادابی' از روز سه شنبه با حضور 30 ورزشکار آغاز شد و 16 بازیکن برتر در جدول قرار گرفتند که رقابت های حذفی خود را از صبح چهارشنبه آغاز کردند.
نفر اول این رقابت ها 25 امتیاز رنکینگ کسب می کند و جوایز هزار دلاری بازی ها بین نفرات اول، دوم و سوم مشترک به ترتیب 500، 250 و 125 دلار توزیع خواهد شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.