به گزارش خبرنگار ایرنا در این رقابت ها که از روز چهارشنبه در سه کورت در خانه اسکواش گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد:
در کورت شماره یک و در بازی اول 'علی رضا شاملی' توانست 'ابوالفضل معتمدی' را شکست دهد و در بازی دوم 'سمیع الله قاصدآبادی' حریف خود 'محمد خوش حساب' را مغلوب کرد و بازی آخر این کورت نیز 'عرفان جمشیدی' توانست 'مجتبی کفیلی' را با شکست بدرقه کند.
در کورت شماره دو و در بازی اول 'امیرحسین شفیعی' با پیروزی بر 'امید حسینی' به دور بعد صعود کرد و در بازی های دوم و سوم 'محمدحسین مومنی' و 'سهیل شاملی' توانستند در برابر 'بهراد بیگدلی' و 'سپهر اعتمادپور' پیروز شوند.
در کورت شماره سه این رقابت ها نیز2 بازی برگزار شد و 'امین عطائی خواه' به همراه 'فرزاد شکوهی' به ترتیب توانستند در برابر 'حمید رئیس عباسی' و 'بهرام قاصدآبادی' به برتری دست یابند.
نفرات برتر دور اول عصر امروز رقابت های خود را در مرحله یک چهارم نهائی برگزار خواهند کرد و براساس برنامه اعلام شده، دیدارهای زیر برگزار خواهد شد:
در کورت شماره یک 'علی رضا شاملی' و 'امیرحسین شفیعی' و در کورت شماره 2 'امین عطائی' و 'سمیع الله قاصدآبادی' از ساعت 16.30 دقیقه با هم دیدار خواهند کرد.
همچنین در 2 بازی دیگر که از ساعت 17.30 آغاز خواهد شد، در کورت شماره یک 'محمدحسین مومنی' در برابر 'فرزاد شکوهی' قرار خواهد گرفت و در کورت شماره 2 'عرفان جمشیدی' و 'سهیل شاملی' با هم دیدار خواهند کرد.
مرحله مقدماتی و پیش جدول دومین دوره رقابت های اسکواش 'کلوز ستلایت' بخش مردان کشور جام 'ندای سلامتی و شادابی' از روز گذشته با حضور 30 ورزشکار آغاز شده بود و 16 بازیکن برتر در جدول قرار گرفتند که رقابت های حذفی خود را از صبح امروز آغاز کردند.
بعد از رقابت های مرحله یک چهارم نهائی این بازی ها که عصر امروز به پایان خواهد رسید، رقابت های مرحله نیمه نهائی فردا پنجشنبه ساعت 10 و 11 انجام خواهد شد و دیدار فینال این دوره روز جمعه برگزار می شود.
نفر اول این رقابت ها 25 امتیاز رنکینگ کسب خواهد کرد و جوایز هزار دلاری این بازی ها بین نفرات اول، دوم و سوم مشترک به ترتیب 500، 250 و 125 دلار توزیع خواهد شد.
/16483014
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.