به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی روز جمعه درخطبه های این هفته نمازجمعه گنبد کاووس اظهار کرد: دشمنان اسلام سال هاست که با شیوه ها و ترفندهای مختلف و با هزینه های گزاف به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی، عرب و غیرعرب و اقوام و نژادها است.
وی افزود: اما به برکت خون سید الشهداء و حرکت عظیم پیاده روی اربعین که از همه ادیان، اقوام و مذاهب در آن حضور دارند و اوج مکارم اخلاقی و ایثار و گذشت را در این حرکت معنوی به نمایش می گذارند، توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.
حجت الاسلام ابراهیمی بااشاره به فضیلت های مادی و معنوی پیاده روی اربعین حسینی، اضافه کرد: این مانور بزرگ فرهنگی اسلام، یک مسیر سراسر نور و خط بطلانی بر دسیسه های دشمنان علیه مسلمانان بویژه شیعیان است.
امام جمعه موقت گنبدکاووس ادامه داد: رعایت تقوای الهی درحوزه سیاسی یعنی اینکه ما نباید در تعامل با کشورهای شرق و غرب و یا به خاطر دلخوشی و رضایت قدرت های بزرگ و استکباری، دست از آرمان ها و اهداف اسلامی و انقلابی خود بکشیم.
وی همچنین حادثه تروریستی هفته گذشته درمنطقه شمال غرب کشور که در آن هشت تن از مرزبانان ایران اسلامی به شهادت رسیدند را محکوم کرد و جان باختن تعدادی از مردم گلستان درحادثه واژگونی اتوبوس درمحور سوادکوه مازندران را نیز تسلیت گفت.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/
۱۶۴۸
خبرنگار : علی لکزانوری -انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.