آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در همایش پلیس، امنیت و اصناف در گرگان افزود: بازاریان و سرمایه هایی که در بازار متعلق به مردم است، نیازمند توجه بیشتر نیروی انتظامی است و حتی هنگامی که کاسب در محل کسب خود حضور ندارد باید از امنیت مغازه اش مطمئن باشد.
امام جمعه گرگان با تاکید بر اینکه پلیس به امنیت اصناف توجه بیشتری داشته باشد، تصریح کرد: بازاریان تمام سرمایه خود را در معرض دید عموم قرار می دهد و باید امنیت سرمایه و کسب و کار آنان تامین باشد.
خود جهت بیشتر نیازمند به تأمین امنیت هستند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه همه اقشار جامعه نیازمند امنیت هستند و اصناف نیز از این قضیه مستثنی نیستند، اظهار کرد: تجار و بازاریان و اصناف نیز با این دید رفتار کنند که کاسب حبیب خدا بوده و انصاف و اصول را رعایت نمایند.
آیت الله نورمفیدی در ادامه خواستار کاهش فشارهای مالیاتی بر جامعه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور شد و گفت: مالیات حق دولت و حق حاکمیت است اما در شرایط کنونی اقتصادی کشور فشارهای مالیاتی نارضایتی ایجاد می کند و پیشنهاد من به مسئولان این بوده که شرایط را آسان بگیرند و شرایط بازاریان را درک کنند.
همچنین سردار علی اکبر جاویدان گفت که امنیت حوزه ارزشمندی است و یکی از تاثیرگذارترین اقشار در ابعاد مختلف جامعه اصناف هستند
/1648/3014
تنظیم : مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.