اصغر نورالله زاده روزچهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اعلام رقم این وام ها ،اظهار داشت: همچنین میزان تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی از سوی صندوق 55 درصد رشد دارد.
وی به پرداخت تسهیلات در بخش خدمات نیز اشاره کرد و یادآور شد: این وام ها بیشتر درجهت تکمیل چرخه و زنجیره بخش صنعت بوده است.
نورالله زاده گفت: این صندوق از ابتدای سال جاری تا پایان تیر ماه امسال نیز 39 هزار فقره تسهیلات به متقاضیان به ارزش پنج هزار و 220 میلیارد ریال پرداخت کرده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی کشور افزود: در بخش وام ازدواج میزان تعهد ما به بانک مرکزی در سال جاری 2 هزار میلیارد ریال بوده که تا پایان تیر ماه هفت هزار فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است.
وی در خصوص تسهیلات مشاغل خانگی نیز اظهار داشت که رویکرد و اولویت پرداخت اینگونه تسهیلات به مشاغلی است که در بخش تولید و اقتصاد کشور و خانواده ها نقش دارد که در این مسیر پرداخت در شبکه تولید روستائی بیشتر بوده است.
به گفته وی؛ 30 درصد کل اعتبارات و تسهیلات صندوق کارآفرینی به این بخش اختصاص دارد.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی در خصوص حمایت از طرح ها و ایده های دانش آموزان و نخبگان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز گفت: به نخبگان این بخش ها صد میلیون ریال وام پرداخت می شود تا زمینه ساز ایجاد انگیزه و رقابتی سالم باشد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.