به گزارش خبرنگار ایرنا از ستاد انتخابات گلستان حجت الاسلام سید علیرضا سیدحسینی جمعه شب اظهار داشت: در هر شهرستان یک شعبه ویژه و یک قاضی کشیک مسوولیت رسیدگی به تخلفات انتخاباتی استان را بر عهده دارند.

وی همچنین اهتمام دادگستری گلستان در برخورد با افرادی که در فضای مجازی اقدام به القای پیروزی یک کاندیدا و ایجاد جو روانی کاذب می کنند را مورد تاکید قرار داد.

دادستان گرگان گفت که قبل از برگزاری انتخابات با چند فعال فضای مجازی استان گلستان به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی متناسب با قانون برخورد و تعدادی از کانال های متخلف نیز مسدود شد.

استان گلستان با ۶ حوزه انتخابیه اصلی هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که دو نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا، یک نفر از رامیان و آزادشهر، یک نفر علی‌آباد، یک نفر از شهرهای کردکوی، بندرترکمن، گمیشان و بندرگز، یک نفر گنبدکاووس و یک نفر از شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱۸ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که پس از احراز و تایید صلاحیت ها و انصراف تعدادی از داوطلبان  ۱۲۹ نامزد امروز برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی باهم رقابت داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.