به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا سیدحسینی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: الحمدالله روند اجرایی انتخابات در گلستان خوب است و میزان مشارکت از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: گزارشاتی از تخلفات انتخاباتی رسیده است اما بخش قابل توجهی از آنها مستند نبوده است اما تعدادی از افراد متخلف در گرگان و علی آبادکتول به دلیل خرید و فروش رای دستگیر شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان بدون اشاره به تعداد دستگیر شدگان گفت: یک نفر در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به دلیل خرید و فروش رای بازداشت شده است اما به غیر از علی آباد و گرگان در هیچ حوزه انتخابیه مورد بازداشتی نداشتیم و در حد گزارش بوده و منجر به بازداشت نشده است.

وی تاکید کرد: همانگونه که قبلا هم تذکر داده ایم با هرگونه خرید و فروش رای برخورد می کنیم و به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن ها توصیه می کنیم از هرگونه اقدامی که باعث خلال در روند برگزاری انتخابات می شود خودداری کنند.

سیدحسینی ادامه داد: در بعضی از سایت ها و کانال های فضای مجازی شاهد هستیم بعضی از افراد را پیروز نهایی عرصه انتخابات معرفی کرده اند که به آن ها تذکر داده ایم اگر جو روانی ایجاد کنند با آن ها برخورد می کنیم.

وی متذکر شد: با هر فردی که امنیت و سلامت انتخابات استان را تهدید کنذ برخورد می کنیم و تا بعد از انتخابات در بازداشت خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه گزارشاتی از برخی تخلفات مدیران و یا کارمندان دستگاه های اجرایی ارسال شده اما منجر به تشکیل پرونده نشده است، خاطرنشان کرد: در هر شهرستان شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و به غیر از دادستان ها یک قاضی ویژه برای رسیدگی تا پایان رای گیری حضور خواهند داشت. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1360972
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.