به گزارش ایرنا در این بازی که امروز در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت اعظم خلیل پور به عنوان سرداور و فهیمه علیمردانی و سمیه آب برین داور اول و دوم و با نظارت معصومه یوسفی به عنوان ناظر برگزار شد، تیم دختران گرگان در کوارترهای اول تا سوم به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۱۴، ۱۵ بر ۱۴ و ۲۴ بر ۱۵ از میزبانش پیشی گرفت ولی در کوارتر چهارم با نتیجه ۱۹ بر ۲۲ عقب افتاد.

نیکا بیک لیک لی سرمربی تیم بسکتبال دختران گرگان در این بازی یاران خود را با ترکیب اولیه یاسمن محمدی، نیلوفر مظاهری، زهرا سوخته سرایی، شادی عبدالوند و تینا عیسائیان به میدان فرستاد.

بازیکنان تیم میزبان در این بازی با هدایت سیدمهسا حسینی با ترکیب اولیه سوگند قائدعلم، زهرا قیس، عطیه یوسفی شبستری، انیس گریوانی و مهسا نقی زاده شاهسوارلو وارد زمین شدند.

در این بازی عاطفه میرزایی از تیم پاز با کسب ۲۷ امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

همچنین در تیم گرگان یاسمن محمدی و زهرا سوخته سرایی هر ۲ با اثرگذاری ۲۲، کسب ۱۵ و ۱۰ امتیاز و ۱۹ و ۱۸ ریباند، ضمن کسب عنوان بهترین های زمین به عنوان بازیکن دبل دبل شناخته شدند.

تیم‌ بسکتبال دختران گرگان در پایان هفته سوم با ۲ پیروزی در برابر شکلی و پاز هر ۲ از تهران و یک شکست در برابر نامی نو اصفهان با کسب ۵ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی گروه خود قرار گرفت.

این تیم در هفته چهارم پنجشنبه آینده در تهران به مصاف تیم آسمان سترگ سپهرداد خواهد رفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.