به گزارش ایرنا سید منصور میرمرادی در سفر به این مناطق از جمله شهرستان آق‌قلا با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و ضمن تبریک سال نو از آنها دلجویی کرد.
وی در این دیدارها با تأسف از حادثه پیش آمده و ایراد خسارت به منازل این خانواده ها، اظهارداشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تمهیدات لازم برای جبران خسارت را اندیشیده و مراحل پرداخت آن پیگیری می شود.
به گفته وی، ایثارگران هنگام بروز این نوع حوادث همچون همیشه الگوی جامعه اسلامی هستند و با صبر خود درس ایثار و فداکاری به جامعه می‌آموزند ضمن اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بر اساس وظیفه ذاتی، خدمات رسانی به این عزیزان را پیگیری می‌کند.
میرمرادی در این دیدارها از نزدیک مشکلات ایثارگران را بررسی و دستورات مقتضی را صادر کرد.
وی در این سفر از جمله با خانواده شهیدان 'حبیب لی' در آق‌قلا دیدار و گفت ‌و گو کرد و پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت درگذشت مادر شهیدان 'اراز محمد و عبدالرحمن حبیب لی' به این خانواده ابلاغ کرد.
وی همچنین امروز در مراسم بزرگداشت مادر این شهیدان در شهرستان آق‌قلا شرکت می کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید همچنین با حضور در گلزار شهدای مناطق سیل زده مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.
وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تلاش می‌کند با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های مسئول در کمترین زمان ممکن و پس از ارزیابی خسارات وارد شده بازسازی و مرمت گلزار شهدا آغاز شود.
7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.