خداقلی بایندری مقدم روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگا رایرنا با بیان اینکه میوه تنظیم بازار با نرخ مصوب در مراکز تعیین شده درحال توزیع است، افزود: میوه شب عید در شش واحد صنفی و به قیمت هرکیلوگرم سیب 66 هزار ریال و هر کیلوگرم پرتقال 34 هزار ریال در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی همچنین گفت: به عاملین عرضه میوه تاکید شده است که هیچ نگرانی در میزان میوه توزیعی واحد خود نداشته باشند و در صورت نیاز به میوه بیشتر برای توزیع، می توانند میوه مورد نیاز را دریافت نمایند.
بایندری مقدم ادامه داد: علاوه بر این به عوامل توزیع میوه شب عید شهروندان این شهرستان تاکید شده است که به هنگام تحویل میوه از انبار مرکزی، کیفیت و مرغوب بودن میوه تحویلی را مورد توجه قرار دهند.
رئیس اداره صمت کلاله با بیان اینکه اجرای طرح تجدید نظارت برعملکرد واحدهای صنفی در بازار این شهرستان که از بهمن ماه ساجاری آغاز شده است، همچنان ادامه دارد، گفت: در ماه گذشته شش اکیپ بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف کلاله، 285مورد بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی داشته اند.
وی افزود: در مدت یاد شده متصدیان 15 واحد صنفی به خاطر عدم رعایت موازین بهداشتی ونرخ های مصوب، با تشکیل پرونده وارجاع به مراجع قضایی به پرداخت 43میلیون و 888 هزار ریال جریمه نقدی محکوم شده اند.
رئیس اداره صمت کلاله ادامه داد: در راستای تامین نیازهای ضروری شهروندان کلاله و بر اساس طرح تنظیم بازار، در 11 مرحله چهار هزار کیلوگرم گوشت قرمز منجمد برزیلی و دو هزار و 340کیلوگرم گوشت گرم گوسفندی، در سه مرحله با نرخ مصوب عرضه شده است.
بایندری مقدم همچنین گفت: روزانه سه هزار و 500 کیلوگرم گوشت مرغ نیز با نرخ مصوب هرکیلوگرم 115هزار ریال در شهرستان کلاله توزیع می شود و علاوه بر آن تاکنون 21 تن برنج و 38 تن شکر در این شهرستان توزیع شده است.
شهرستان کلاله با بیش از 130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.