هتل سراج مشهد که مانند هتل حیات شرقی مشهد فاصله کمی تا حرم دارد، توانسته رضایت بخش زیادی از مسافرانش را به دست بیاورد. ما در ادامه بیش‌تر درباره این هتل و امکاناتش با شما صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم دنبال یک هتل مناسب برای اقامت خانوادگی در مشهد می‌گردید؛ تا انتهای این مطلب همراهمان بمانید.

مشهد یکی از شهرهای زیارتی و سیاحتی کشورمان است که هر ساله از تعداد زیادی مسافر ایرانی و خارجی میزبانی می‌کند. حضور تعداد زیاد مسافران در این شهر باعث شده که صنعت هتلداری در مشهد رونق زیادی داشته باشد. درحال‌حاضر بیش از ۱۰۰ مرکز اقامتی کوچک و بزرگ در این شهر وجود دارند که به زائران بارگاه امام رضا (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

هتل سراج مشهد یکی از این هتل‌ها است. این هتل که مانند هتل حیات شرقی مشهد فاصله کمی تا حرم دارد، توانسته رضایت بخش زیادی از مسافرانش را به دست بیاورد. ما در ادامه بیش‌تر درباره این هتل و امکاناتش با شما صحبت خواهیم کرد. اگر شما هم دنبال یک هتل مناسب برای اقامت خانوادگی در مشهد می‌گردید؛ تا انتهای این مطلب همراهمان بمانید.

کدام اتاق‌های هتل سراج را برای اقامت خانوادگی رزرو کنیم

هتل سراج مشهد یک هتل دو ستاره است که در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید. این هتل جزو هتل‌های قیمت مناسب و باکیفیت مشهد به‌حساب می‌آید به همین دلیل اتاق‌های آن به ‌سرعت پر می‌شوند. از دیگر نکات مثبت هتل سراج، تنوع زیاد واحدهای اقامتی این هتل است. اتاق‌های هتل سراج از نظر ظرفیت بسیار متنوع هستند و همه مسافران با هر تعداد همراه می‌توانند یک اتاق یا یک سوئیت مناسب را برای اقامت چند روزه در مشهد رزرو کنند. واحدهای اقامتی این هتل به شرح زیر هستند.

اتاق‌های دو تخته

اتاق‌های دو تخته استاندارد جزو کوچک‌ترین واحدهای اقامتی هتل سراج به شمار می‌روند. در این اتاق‌ها یک تختخواب دونفره یا دو تختخواب یک‌نفره وجود دارد. زوج‌های جوان می‌توانند این اتاق‌ها را برای اقامت در هتل سراج انتخاب کنند. هزینه اقامت در اتاق‌های دوتخته نسبت به سایر واحدهای اقامتی این هتل کم‌تر است. همچنین امکان درخواست تختخواب اضافه در این اتاق‌ها وجود ندارد بنابراین فقط برای افرادی که همراه همسر یا یک همراه دیگر به مشهد سفر کرده‌اند، مناسب هستند.

 

معرفی اتاق‌های خانوادگی در هتل سراج مشهد (3)

 

اتاق‌های سه تخته

این اتاق‌ها همان‌طور که نامشان معلوم است برای اقامت سه نفر مسافر طراحی شده‌اند. در این اتاق‌ها سه تخت یک‌نفره وجود دارد. یخچال، کمد لباس، چراغ‌خواب، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایش، کتری برقی و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات اتاق‌های سه تخته هتل سراج به‌حساب می‌آیند. شما می‌توانید این اتاق‌ها را به‌صورت فولبرد یا همراه با صبحانه رزرو کنید. همچنین اتاق‌های سه تخته متراژ بیش‌تری نسبت به اتاق‌های دو تخته دارند و البته گران‌تر هم هستند.

اتاق‌های چهار تخته

در این اتاق‌ها چهار تخت سینگل همراه با امکاناتی مانند یخچال، سرویس بهداشتی و کمد لباس وجود دارد. ظرفیت این اتاق‌ها چهار نفر است و شما نمی‌توانید درخواست تخت اضافه بدهید. اگر تعدادتان بیش از چهار نفر است؛ ما به شما سوئیت‌های این هتل را پیشنهاد می‌دهیم. اتاق‌های چهار تخته هم مانند سایر اتاق‌های هتل سراج مشهد امکان رزرو همراه با صبحانه یا به‌صورت فولبرد را دارند. در صورت رزرو فولبرد شما می‌توانید از صبحانه، ناهار و شام هتل بدون نیاز به پرداخت هزینه استفاده کنید.

سوئیت‌های یک‌خوابه

همه سوئیت‌های هتل سراج یک‌خوابه هستند. این سوئیت‌ها برای افرادی که به‌صورت خانوادگی به مشهد سفر می‌کنند گزینه بسیار ایده‌آلی به‌حساب می‌آیند. شما با اقامت در سوئیت‌های یک‌خوابه حریم خصوصی بیش‌تری دارید و از امکانات بیش‌تری هم بهره‌مند می‌شوید. همچنین امکان درخواست تخت اضافی در این سوئیت‌ها وجود دارد؛ به‌طوری‌که این سوئیت‌ها برای اقامت شش نفر هم مناسب هستند. همچنین همان‌طور که می‌توانید حدس بزنید هزینه اقامت در سوئیت‌های یک‌خوابه نسبت به اتاق‌های دیگر هتل بیش‌تر است. البته اگر این سوئیت‌ها را به‌صورت فولبرد رزرو کنید باید هزینه بیش‌تری هم بپردازید.

 

معرفی اتاق‌های خانوادگی در هتل سراج مشهد (1)

 

چه امکاناتی در هتل سراج وجود دارد؟

یکی از دغدغه‌های مسافران مشهد، رزرو هتلی است که امکانات و خدمات رفاهی مناسب داشته باشد. نظرات مسافران هتل سراج مشهد نشان می‌دهد که این هتل هم مانند هتل حیات شرقی مشهد توانسته امکانات مناسب و باکیفیتی را برای مسافرانش فراهم کند. به‌عنوان‌مثال در این هتل رستوران بسیار خوبی وجود دارد که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. اگرچه منوی غذای هتل سراج مشهد تنوع بالایی ندارند اما غذاها با بهترین مواد غذایی تهیه و سرو می‌شوند. یک کافی‌شاپ کوچک هم در قسمت لابی هتل وجود دارد. شما می‌توانید در این کافی‌شاپ انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوش‌طعم را سفارش دهید. لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات و پارکینگ روباز هم از دیگر امکانات این هتل دو ستاره هستند.

فاصله هتل سراج مشهد تا حرم چقدر است

هتل سراج در خیابان طبرسی ۱۶ قرار دارد. این خیابان به حرم مطهر رضوی منتهی می‌شود بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز در کم‌تر از ۱۰ دقیقه به حرم دسترسی داشته باشید. از دیگر جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید نزدیک هتل سراج می‌توان به آرامگاه شیخ نخودکی، گنبد خشتی، مقبره پیر پالان‌دوز، مسجد گوهرشاد، مرکز خرید آرمان و بازار خسروی نو اشاره کرد. همچنین تعدادی مرکز درمانی با امکانات بسیار خوب مانند بیمارستان موسی بن جعفر و بیمارستان شهید هاشمی نژاد هم در فاصله چنددقیقه‌ای تا هتل قرار دارند.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.