مسعود حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در هفته دولت امسال 9 طرح عمرانی و اقتصادی در باشت بهره برداری می شود که آسفالت جاده باشت پل بریم، پرورش قارچ و گاوشیری از مهمترین آنهاست.
وی گفت:عملیات اجرایی پنج طرح عمرانی در باشت آغاز می شود که ساخت سد خاکی آبدهگاه مهمترین این طرح هاست.
وی با اشاره به اینکه نیمی از طرح های هفته دولت امسال باشت اقتصادی است،اظهار داشت:پرورش گاو شیرده، قارچ، احداث سردخانه، آزمایشگاه محصولات کشاورزی، کارخانه یخ و آبیاری تحت فشار از مهمترین طرح های اقتصادی هفته دولت سال جاری است.
فرماندار باشت تصریح کرد: ساخت سد خاکی در منطقه آبدهگاه ، لکه گیری و آسفالت جاده پل بریم تا باشت و اصلاح شبکه آب شهری از مهمترین طرح های عمرانی هفته دولت در شهرستان باشت است.
فرماندار باشت با بیان اینکه این طرح ها 50 تا 60 فرصت شغلی ایجاد می کند، اعتبار طرح های عمرانی و اقتصادی هفته دولت در شهرستان باشت را 120 میلیارد ریال برآورد کرد.
فرماندار باشت گفت: 61طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجراست.
حسینی اظهار داشت: بیش از 108 میلیارد ریال، سال گذشته از اعتبارات استانی و 2 درصد نفت به طرح‌های در دست ساخت شهرستان باشت اختصاص یافت.
حسینی ، ساخت بیمارستان 32 تختی، ساماندهی پارک ساحلی، مصلی، مجتمع ادارات، گازرسانی به روستاهای و جاده تلخاب بیدک به بوسنگان را از مهمترین طرح‌های در حال اجرای این شهرستان ذکر کرد.
حسینی اظهار داشت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف شامل راه، انرژی، آب، عمران شهری و روستایی، بهداشت و درمان، ورزش، فضای آموزشی، گردشگری، فرهنگی و مذهبی در دست اجراست.
شهرستان 24 هزار نفری باشت دارای 2 بخش و 115 روستا در جنوب شرقی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
/1662/8143
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.