به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران افزود: ملت ایران هیچ‌گاه از اعتقادات خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.
وی اظهار داشت: اعتقادات و ایمان این مردم قابل تغییر نیست زیرا که انقلاب اسلامی ملت ایران بر اساس ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی شکل گرفته و همه افراد وظیفه‌دارند از آن حراست کنند.
حجازی ابراز کرد: دشمنان نمی‌توانند ملت ایران را از مسیر انقلاب منحرف کنند و تلاش آنها در این زمینه بیانگر نادانی آنهاست.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب بر این باورند که می‌توانند انقلاب را از مسیر اصلی خود خارج کنند گفت: یکی از موارد تهاجم فرهنگی تحریف دین و تبیین مسائلی برای سست شدن اعتقادات مردم و حرکت در مسیر دشمن است.
حجازی عنوان کرد: دولت، مجلس و قوه قضایی باید مشکلات اقتصادی، معیشتی و امور فرهنگی مردم را برطرف کرده و هر چه بیشتر در این راستا جوابگو باشند.
وی بیان کرد: در صورت توجه جدی‌تر مسئولان قوای سه گانه این مشکلات سریعتر و بهتر حل می‌شوند.
امام جمعه دوگنبدان گفت: بروز سانحه هوایی پس از تصادف اتوبوس زائران گچسارانی جزء 2 حادثه دلخراش و ناگوار در استان طی روزهای اخیر بوده است.
وی با تسلیت وقوع این 2 حادثه افزود: مردم و مسئولان بویژه در سانحه هوایی پای کار آمده و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان از تهران به یاسوج با 60 مسافر و 6 خدمه صبح یکشنبه گذشته در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
اتوبوس حامل 45 زائر گچسارانی ساعت هشت و 30 دقیقه 22 بهمن در قالب کاروان مهر رمضان عازم مشهد مقدس شد که در ساعت 2 و 34 دقیقه 23 بهمن در کیلومتر 6 دیهوک -فردوس واژگون شد.
در این سانحه 9 نفر از زائران جان خود را از دست دادند.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.