کورش داوری روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: از این تعداد 2 جراح مغز و اعصاب، 2 پزشک گوش و حلق و بینی، چهار متخصص جراح عمومی، سه ارتوپد، پنج متخصص زنان، هفت متخصص داخلی، چهار متخصص اطفال، 2 متخصص طب توانبخشی، سه متخصص طب اورژانس، چهار متخصص قلب و سه پزشک متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک به مردم خدمات لازم را در کلینیک‌ها و بیمارستان امام خمینی دهدشت ارائه می‌دهند.
وی تعداد پزشکان عمومی شهرستان را 23 و پزشک ماما را نیز 23 پزشک اعلام کرد.
داوری تصریح کرد: به‌طور میانگین ماهانه بین 6 تا هشت هزار بیماری از سوی پزشکان متخصص و عمومی ویزیت می‌شوند.
وی طرح تحول سلامت را یکی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: این طرح زمینه حصار امن سلامتی را برای اقشار کم درآمد و فقیر ایجاد کرد.
داوری بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی دهدشت را یکی از بیمارستان‌های مدرن استان دانست و اظهار کرد: در این بیمارستان در طول ماه سه هزار بیمار بستری و 15 هزار بیمار نیز به‌صورت سرپایی ویزیت می‌شوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی دهدشت با 17 بخش مختلف جمعیت چهار شهرستان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی را پوشش می‌دهد.
وی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی را یکی از بخش های کارآمد بیمارستان دانست و گفت: در بخش اورژانس به‌صورت سرپایی و بستری خدمات لازم به بیماران ارائه می‌شود.
داوری اضافه کرد: در بعضی از فصول سال بخصوص زمستان پنج پزشک در اورژانس برای خدمات رسانی بهتر مستقر می‌شوند.
وی افزود: به‌صورت میانگین روزانه بیش از 500 بیمار از سوی پزشکان عمومی در اورژانس ویزیت می‌شوند.
داوری عنوان کرد: 87 خانه بهداشت شهری و روستایی، 10 مرکز بهداشت روستایی و 10 پایگاه سلامت در سطح بخش‌های مختلف شهرستان خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌دهند.
شهرستان 131 هزار نفری کهگیلویه دارای چهار بخش، چهار شهر، 10 دهستان و 365 روستای بزرگ و کوچک است.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: موسوی
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.