سهراب بنام روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که سال گذشته 160میلیارد ریال تسهیلات برای رونق تولید از منابع داخلی بانک ها به واحدهای تولیدی و صنعتی ابن استان پرداخت شد.
وی عنوان کرد: 290 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر هستند.
بنام اظهار کرد که 236 طرح صنعتی و خدماتی از مرحله واگذاری زمین تا پیشرفت فیزیکی 70 درصد، در این نواحی در دست ساخت هستند.
وی تعامل با بخش خصوصی، اصناف و صنوف تولیدی، توزیعی و خدماتی را یک اولویت دانست و گفت که همکاری با بخش خصوصی نقش مهمی درافزایش بهره وری واحدهای صنعتی و خدماتی دارد.
بنام تصریح کرد: شهرک صنفی گچساران با پیش بینی استقرار 300 واحد صنفی با این هدف در این شهرستان راه اندازی شده که تاکنون 110 قرارداد همکاری امضاء و واگذاری زمین انجام شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دستورالعمل جدید طرح رونق برای تکمیل زنجیره تولید به اصناف تولیدی، توزیعی و خدماتی برای کمک به چرخه اقتصاد از سوی بانکها تسهیلات پرداخت می شود.
بنام تصریح کرد که شعار شرکت های استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی است و با این رویکرد ارتقاء کیفیت محصولات در سطح بین المللی با نگاه صادراتی از برنامه های اصلی این شرکت است.
42 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در 2 سال گذشته با دریافت حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
افزون بر یکهزار و 400 میلیارد ریال در این مدت از محل تسهیلات رونق به 200 واحد تولیدی استان تزریق مالی انجام شد.
سال‌ های 1393 و 1394 از محل صندوق توسعه ملی 470 میلیارد ریال و سال‌ های 1394 و 1395 نیز 250 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به 200 واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7531/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.