به گزارش ایرنا، حسن نوروزی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این استان جزء معدود استان های کشور است که توانسته درآمد عمومی مصوب سال جاری خود را به طور کامل جذب کند.
وی افزود که کتابچه عملکرد شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد تهیه و آماده انتشار است و پس از تعطیلات نوروز سال 1396 نیز چاپ و منتشر خواهد شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اطلاعات این کتابچه از دبیرخانه کارگروه های 12 گانه زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان دریافت شده، بیان کرد: هر کدام از مدیران اجرایی که نسبت به اطلاعات آن اعتراض دارند موارد را پس از تعطیلات نوروز سال 1396 اعلام تا نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.
نوروزی عنوان کرد که سال جاری 10 نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده که 59 مصوبه داشته است.
وی ابراز داشت: 47 مورد از این تعداد مصوبات اجرا، هفت مورد در حال اقدام و مابقی نیز اجرا نشده است.
نوروزی گفت که دبیران کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد تقویم نشست های خود در 6 ماه نخست سال 1396 را به دفتر استاندار این استان اطلاع داده و صورتجلسه ها را نیز به موقع به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال کنند.
وی اظهار داشت: به منظور افزایش دقت و سرعت در امر رای گیری در نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد و کاهش استفاده از کاغذ سیستم رای گیری الکترونیکی از سال 1396 در این شورا در اختیار اعضا قرار می گیرد.
نوروزی افزود: این سیستم دارای گزینه های موافق، مخالف و ممتنع بوده که به ترتیب با شماره های یک، 2 و سه مشخص شده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.