قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از این خدمات ارائه شده در زمینه ایجاد اشتغال، تعمیر مسکن، کاهش سوء تغذیه و تهیه لوازم ضروری زندگی شامل یخچال، بخاری و اجاق گاز بوده است.

وی افزود: ۲۰ هزار و ۱۴۵ خانوار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در مناطق محروم استان سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و ۸۵۳ خانوار در نقاط دارای ضریب محرومیت هشت زندگی می کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خدمات رسانی به مددجویان ساکن مناطق محروم این استان و اقدام برای کاهش بخشی از مسائل و مشکلات آنان جزو برنامه ‌های اصلی و هدفمند کمیته امداد استان است.

مبشری عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محدودیت منابع مالی نمی تواند به‌ تنهایی پاسخگوی تمامی نیازهای مددجویان زیر پوشش به ویژه در مناطق محروم این استان باشد.

وی ابراز داشت: استفاده بهینه تر از ظرفیت نیکوکاران، دستگاه‌ های اجرایی و مردم نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد گامی مؤثر برای محرومیت ‌زدایی از مناطق کمتر توسعه‌ یافته این استان خواهد بود. 

۱۰۳ هزار و ۷۲۵ نفر در قالب ۴۰ هزار و ۸۲۳ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.