رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مکان و ساعت برگزاری نماز عید قربان در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد .

به گزارش ایسنا - منطقه کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام سید جواد خاضع یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نماز عید قربان در مرکز استان، شهر یاسوج، ساعت ۷:۳۰ صبح در مصلی امام خمینی این شهر برگزار می شود .

وی اظهارکرد: مکان برگزاری این نماز در شهر دهدشت نیز در ساعت ۷:۳۰ و در مصلی امام خمینی (ره) است .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شهر چرام نیز این نماز، ساعت هفت صبح در مصلای حضرت ابوطالب (ع) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در گچساران نیز در ساعت ۷:۳۰ صبح نماز عید قربان در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپا خواهد شد .

خاضع با بیان اینکه عید قربان، از اعیاد مهم اسلامی و یادآور اخلاص، بندگی و تجلی اوج ایمان و عشق حضرت ابراهیم (ع) در برابر پروردگار خویش است، افزود: در شهر باشت، نماز عید قربان در مصلی (مسجدالنبی) و در شهر سوق در میدان مرکزی شهر ساعت هفت صبح برگزار می شود .

وی همچنین مکان برگزاری این نماز در در شهر پاتاوه را مسجد صاحب الزمان (عج) و در مارگون مصلی امام رضا (ع) در ساعت هشت صبح عنوان کرد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نماز عید قربان در سی سخت در مسجد جامع امام علی (ع)، در قلعه رئیسی در مسجد صاحب الزمان (عج)، در دیشموک در مسجد صاحب الزمان (عج)، در سرفاریاب در مصلی نماز جمعه، در چیتاب در مسجد جامع صاحب الزمان، در لنده در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، در لیکک در مسجد صاحب الزمان (عج) فلکه مرکزی و در ساعت هفت صبح برپا می شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.