پنجهمین نمایشگاه گل و گیاه با حضور معاون اقتصادی استانداری، مدیرکا سازمان صمت و برخی مسئولان محلی در محل مصلای امام خمینی(ره) یاسوج کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد جعفر گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه مردم استان استقبال خوبی از نمایشگاهای قبلی داشتند این نمایشگاه برپا شده است.

 وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی سازکار مناسبی را برای تولیدکنندگان گل و گیاه فراهم کرده که عمدتا به فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی تسهیلات کم بهره پرداخت می شود.

گوهرگانی اظهار کرد: به متقاضیان دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی کشاورزری  استان در زمینه تولید گل رز، آپارتمانی و انواع کاکتوس ها تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امیدواریم در کنار برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه صنعت ملزومات گل و گیاه در استان رونق پیدا کند.


همچنین بابک درست، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه گفت: ایجاد اشتغال، اقتصاد مقاومتی، ایجاد بازارهای جدید، ایجاد تبادل نظر بین تولیدکنندگان، اخذ نمایندگی ها و ایجاد نشاط و شادابی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود: این نمایشگاه از روز یکم تا پنجم مردادماه از ساعت 17 عصر تا 22 شب آماده پذیرای از مردم استان و علاقمندان به گل و گیاه است.

درست اظهارکرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگان گل از استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، مرکزی، فارس ، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه و کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند که در 80 غرفه تولیدات خود را عرضه کرده اند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: امسال 15 عنوان نمایشگاه برای استان در نظر گرفته شده که تا کنون 3 نمایشگاه برگزار شده و تا پایان امسال نیز 12 نمایشگاه دیگر برپا خواهد شد.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.