نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس گفت: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتبار طی سالجاری در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ دستگاه های اجرایی باشت توزیع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد غلامرضا تاجگردون در کمیته برنامه ریزی باشت افزود: در سالجاری اولویت توزیع اعتبارات با تکمیل پروژه‌های شاخص و اجرای طرح در مناطق محروم این شهرستان است.

وی بیان کرد: ۲۳۲ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال اعتباردر سالجاری در قالب ۲۸ برنامه بین ۲۳ اجرایی بین دستگاه های اجرایی باشت توزیع شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: از این میزان اعتبارات ۱۷۷ میلیارد ریال از محل متوازن، ۴۰ میلیارد ریال از محل استانی و ۱۵ میلیارد ریال از محل نفت است.

تاجگردون عنوان کرد: این میزان اعتبارات برای اجرای ۶۳ طرح عمرانی باشت در نظر گرفته شده است.

وی گفت: اعتبار اختصاص یافته به مراتب در طول سال از محل‌های مختلف افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس خاطر نشان کرد: ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای طرح‌های این شهرستان پیشنهاد شده که از این میزان ۳۰ میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه باشت و ۶۰ میلیارد ریال به اجرای طرح فاضلاب باشت در نظر گرفته شده است.

فرماندار باشت نیز در این جلسه بیان کرد: حوزه‌های آب، کشاورزی، راهسازی و توسعه شهری و روستایی بیشترین اعتبارات عمرانی را به خود اختصاص داده اند.

سید مسعود حسینی ادامه داد: ۶۱ طرح عمرانی در زمینه‌های گوناگون در مناطق شهری و روستایی این شهرستان هم اکنون در دست اجراست.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۹۰ میلیارد ریال از اعتبارات استانی و ۲درصد نفت به طرح‌های شهرستان باشت اختصاص یافته است.

فرماندار باشت تصریح کرد: از مهمترین طرح های این شهرستان می توان به ساماندهی پارک ساحلی، مصلی، مجتمع ادارات، آبرسانی به روستاهای باشت، راه باشت- چرام، راه روستایی پیچاب اشاره کرد.

حسینی عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یافت که از سوی دستگاه متولی جذب نشد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نسبت به جذب اعتبارات ملی از مدیران کل استان بطور مستمر پیگیری و در مبادله موافقت نامه براساس اعتبارات توزیع شده دقت و به موقع اقدام کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA MicrosoftInternetExplorer4
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.