جبار کیانی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای اهداف آموزشی خود با همکاری موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران، سمینار آموزشی یک روزه ای را با عنوان «نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان (RCM)» برگزار می کند.
وی افزود: این سمینار از ساعت 9:30 الی 14 روز یکشنبه، 15 اردیبهشت ‌ماه 1398 در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، واقع در خیابان شهید قدوسی (دادگستری قدیم) برگزار می شود.
کیانی پور بیان کرد: شهریه این دوره 500 هزار ریال و برای دارندگان کارت بازرگانی و کارت عضویت اتاق 350 هزار ریال خواهد بود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: پرداخت هزینه این دوره آموزشی از طریق واریز به حساب شماره 2143941974 بانک ملت به نام اتاق بازرگانی یاسوج و یا پرداخت بصورت حضوری در روز ثبت نام انجام می شود.
کیانی پور تصریح کرد: شرکت کنندگان گواهینامه های معتبر موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی ایران را دریافت خواهند کرد.
وی عنوان کرد: نام نویسی به صورت سیستمی از ساعت 8:30 صبح به مدت 60 دقیقه انجام می پذیرد.
کیانی پور ابراز داشت: در این سمینار مباحثی مانند مروری بر تاریخچه نگهداری و تعمیرات، انواع استراتژی موجود در سیستم های نگهداری و تعمیرات، مقدمه ای بر نگهداری و تعمیرات مبتنی بر قابلیت اطمینان و مراحل اصلی فرآیند RCM ارائه خواهد شد.
وی گفت: شرح و اجرای کارگاه برای هریک از مراحل RCM و نحوه ترسیم درخت دستگاه (ماشین آلات) براساس استاندارد ISO 14224 توسط حمید موسوی (از اساتید موسسه آموزشی اتاق بازرگانی ایران) برگزار می شود.
کیانی پور افزود: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت اتاق بازرگانی یاسوج به نشانی yasoujccim.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 33227953-074، فکس 33234355-074 و ایمیل info@yasoujccim.ir تماس بگیرند.
یکی از استراتژی های مطرح در زمینه برنامه‏‌ریزی، نگهداری، تعمیرات و بهینه سازی فعالیت های مرتبط با آن، سیستم یا فرآیند نگهداری و تعمیرات با محوریت قابلیت اطمینان (RCM) است.
این سیستم چارچوبی را برای اینکه تمامی امکانات و تجهیزات فیزیکی سازمان ها به‏طور مستمر وظایف طرح ریزی شده خود را در بستر عملیاتی مشخص‏شده برآورده کنند، فراهم می‏آورد.
9928/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.