به گزارش ایرنا، سید محمد کاظم نظری روز یکشنبه در نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 98 افزود: نباید در بحث کرسی های آزاد اندیشی و اتوبوس جوان به دنبال تکرار حرف های مورد نظر خودمان از سوی دانشجویان و جوانان باشیم بلکه باید به جوانان اعتماد کرده و فضای بحث برای آنها فراهم شود زیرا بسیاری از این بحث ها به توسعه جامعه کمک خواهد کرد .
وی افزود : در طول سال مسئولان و بزرگترها صحبت می کنند این هفته فرصت به جوانان داده شود تا نظرات آنان نیز دبده و شنیده شود.
نظری با تاکید بر ارائه برنامه های با کیفیت در هفته جوان گفت: برنامه ها نباید به شکلی برگزار شود که به جای ایجاد دلگرمی و سرزندگی، شرایط دلسردی جوانان فراهم شود .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه با اشاره به ازدواج دانشجویان ابراز امیدواری کرد دانشگاهها بیش از گذشته در این زمینه فعال شوند و با توسعه فعالیت های خود در این حوزه زمینه ایجاد نشاط در فضای دانشگاهها را فراهم کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جوانان مورد تاکید مقام معظم رهبری است گفت: دولت با تمامی مشکلات موجود جوانان را اولویت برنامه های خود قرار داده است .
نظری افزود:دولت اعتبار و سرمایه گذاری های مناسبی برای موضوع جوانان تخصیص داده است، هر چند با توجه به نیازهای موجود کافی نیست .
وی تاکید کرد:هفته جوان فرصتی برای دیده شدن جوانان است و لازم است دانشگاهها با حمایت مدیران دستگاههای اجرایی در هفته جوان برنامه هایی داشته باشند و سرزندگی و شادابی را به آنان بازگردانند.
نظری ادامه داد: دانشگاهها، شهرداری ها، اداره ورزش و جوانان در هفته جوانان برنامه های متنوعی را برگزار خواهند کرد که همه این برنامه را به فال نیک می گیریم و امیدواریم هر روز یک جشن مرتبط با جوانان و دانشجویان برگزار شود.
وی در ادامه با اشاره به بحث سیل اخیر در برخی از استان های کشور گفت : کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استان معین خوزستان معرفی شده و در همین هفته قرار است کمک های جمع آوری شده برای سیل زدگان این استان ارسال شود .
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بهتر است برای هماهنگی بیشتر، اعزام ها و ارسال کمک ها با محوریت هلال احمر انجام شود و انتظار داریم که دستگاهها در این موضوع کمک کنند اما این کمک به معنای کم شدن توجه به جوانان نیست.
سیدمحمدکاظم نظری در ادامه به بحث سمن ها اشاره کرد و اظهار داشت : در بحث سمن ها فعالیت های خوبی به همراه رشد قابل توجهی صورت گرفته است که رشد سمن های مرتبط با جوانان ، آسیب های اجتماعی ، مواد مخدر قابل توجه بوده است.
9929/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.