به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دشمنان در سال های اخیر اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند و هدف اصلی آنان از چنین اقدامی نیز ضربه زدن به نظام و انقلاب است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب با دوراندیشی خود و در راستای خنثی کردن این توطئه شوم دشمنان چند سال است که بر مسأله اقتصاد و بهبود وضعیت آن در کشور تأکید می کنند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: معظم له بر همین اساس سال 1398 را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: بحث تولید از شاخه های مهم اقتصاد مقاومتی است و چنانچه اجناس باکیفیت در کشور تولید و عرضه شود ایرانیان نیز به دلیل داشتن غیرت ملی اقدام به خرید کالاهای خارجی نمی کنند.
وی ابراز داشت: انتظار می رود که دولت زیرساخت های تولید را هر چه بیشتر در کشور فراهم کند تا کالاهای مرغوب تری نیز تولید و عرضه شود.
امام جمعه یاسوج گفت: ملت ایران در 40 سال گذشته مقابل دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب ایستاده و تودهنی محکمی به آنان زده اند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: در آینده نیز ملت همیشه در صحنه ایران محکم تر و باصلابت تر در برابر دشمنان ایستاده و تمامی توطئه های شوم آنان از جمله در زمینه مسائل اقتصادی را خنثی خواهند کرد.
وی افزود: بروز سیل در برخی استان های کشور از جمله گلستان، مازندران و فارس در ایام تعطیلات نوروز امسال نتیجه برخی سهل انگاری ها و بی تدبیری های مردم و مسئولان اجرایی شامل تخریب جنگل ها، لایروبی نکردن رودخانه ها و تعرض به طبیعت بود.
امام جمعه یاسوج با اشاره به لزوم عبرت گرفتن از اینگونه حوادث تلخ و ناگوار، بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور بارش نزولات آسمانی در روزهای آینده نیز در بسیاری از استان ها پیش بینی می شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: باید تدابیر لازم برای کاهش خسارت های ناشی از بروز سیل احتمالی از سوی متولیان امر اندیشیده شود.
وی ابراز داشت: مردم و دستگاه های مختلف اجرایی کشور در سیل اخیر استان های گلستان، مازندران و فارس نهایت همکاری، مشارکت، همدلی و تعامل را داشتند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: نیروهای انتظامی کشور افرادی خدوم، هوشیار و امنیت آفرین بوده و در طول سال به ویژه ایام تعطیلات نوروز حافظ جان و مال مردم هستند.
وی اظهار داشت: آل سعود حامی رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی بوده و در مقابل نیز به دروغ ادعای خادم بودن حرمین شریفین را دارد.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.