به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: استکبار جهانی و به ویژه آمریکا اقدام های متعددی را برای به ثمر ننشستن انقلاب اسلامی ایران انجام دادند.
وی افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی به لطف الهی، با رهبری امام خمینی (ره)، همراهی ملت ایران و با وجود تمامی کارشکنی های دشمنان به پیروزی رسید.
امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تلاش هایی در راستای تضعیف نظام و انقلاب از سوی دشمنان انجام شد که یکی از مهمترین آنها حمایت از رژیم بعث عراق برای حمله نظامی به ایران بود.
حجت الاسلام موسوی اعظم عنوان کرد: هر چند که در دوران هشت سال دفاع مقدس کشورهای مختلف دنیا حامی رژیم بعث عراق بودند اما ملت ایران به دلیل ولایتمداری و داشتن ایمان و اعتقاد راسخ توانستند در این جنگ نابرابر پیروز شوند.
وی ابراز داشت: گروهک تروریستی داعش از سوی آمریکا و با هدف مقابله با ملت های مسلمان به وجود آمد و دلارهای نفتی آل سعود نیز برای حمایت همه جانبه از آن هزینه شد.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: نظام سلطه و داعش به هیچکدام از اهداف شوم خود در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی دست نیافته و علاوه بر آن نیز دچار شکست های مفتضحانه شدند.
حجت الاسلام موسوی اعظم اظهار داشت: به همین دلیل آمریکا در حال خروج نیروهای نظامی خود از کشور اسلامی سوریه است.
وی افزود: قشرهای مختلف مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد حضور آگاهانه و پرشوری در آیین بزرگداشت حماسه 9 دی امسال داشتند.
حجت الاسلام موسوی اعظم بیان کرد: این حضور تحسین برانگیز و قابل تقدیر نشان دهنده وفاداری مردم کهگیلویه و بویراحمد به نظام، انقلاب و ولایت فقیه است.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.