فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری باند چهار نفره سارقان داخل خودرو، اماکن خصوصی، دکل های مخابراتی و اماکن زیارتی در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" در تشریح این خبر، اظهارداشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ شهر دهدشت قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی، چهار سارق قطعات و لوازم خودرو را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مقام قضایی دو نفر از آنها در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

انصاری ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی به ۴۱ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو، اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند همچنین تلاش برای دستگیری دیگر سارقان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان به مالکان وسایل نقلیه توصیه کرد: اتومبیل خود را به قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان و سوئیچ مخفی و سایر لوازم تأخیری و بازدارنده مجهز و از قراردادن خودرو در کوچه‌ها و معابر پرت و تاریک خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.