به گزارش ایرنا ، نادر دست نشان شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری پس از دیدار 2 تیم فوتبال مس کرمان و شهرداری بندر ماهشهر افزود: هر 2 گل مس کرمان زمانی به ثمر رسید که بازیکنان تفکرات کادر فنی را در جهت ضربه آزاد، گرفتن خطا و ضربه های بیشتر به سمت چارچوب به خوبی پیاده کردند.
وی با بیان اینکه این پیروزی را به مردم خوب کرمان تقدیم می کنم، اظهار داشت: تیم فوتبال خوب شهرداری بندر ماهشهر هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه مس کرمان ایجاد نکرد و تمامی ارسال های بلند این تیم روی دروازه ما را مدافعان دفع کردند.
دست نشان گفت: تیم فوتبال مس کرمان در 30 دقیقه پایانی مسابقه 10 نفره شد که این تیم با وجود داشتن بازیکن اخراجی، در وقت اضافه موقعیت های خوبی خلق کرد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان افزود: نخستین مسابقه همواره برای تیم مهمان به دلیل نداشتن استرس آغاز بازی ها و وجود تماشاگران خواهان پیروزی آسان تر است.
وی با بیان اینکه تیم فوتبال مس کرمان تیم برتر میدان بود اما بازیکنان به صورت شایسته ظاهر نشدند، تصریح کرد: مصدومیت سجاد حیدری و نبودن بازیکنان اصلی از جمله احمد زنده روح و میلاد باقری بر بازیکنان این تیم تاثیر منفی گذاشته بود.
دست نشان گفت: داور این دیدار خوب و آینده دار است اما جوان و کم تجربه و روی برخی صحنه ها عجولانه تصمیم گیری می کرد و بازیکنان شهرداری ماهشهر نیز با اعتراضات خود، داوری را تحت تاثیر قرار دادند.
وی افزود: اخراج بازیکن مس کرمان تصمیمی عجولانه بود زیرا حامد محمودی توپ را زد و اشتباهاً با اخطار دوم جریمه و اخراج شد.
سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: داوری این مسابقه اشتباهات سهوی بسیاری داشت و در آینده امیدوارم با کیفیت بهتری قضاوت کند.
وی گفت: سرپرست باشگاه مس کرمان عاشقانه برای این تیم تلاش می کند و به تمامی مسائل و مشکلات این تیم توجه میکند و عاشق ایجاد موفقیت برای مردم کرمان است.
دست نشان افزود: علی قرایی انگیزه و شوق موفقیت را به تیم تزریق می کند لذا مسئولان صنایع ملی مس نیز باید سرپرست این باشگاه را در راستای صعود به لیگ برتر حمایت کنند.
مسابقه 2 تیم فوتبال مس و شهرداری بندر ماهشهر در ورزشگاه امام علی(ع) شهر کرمان در هفته نخست لیگ دسته یک فوتبال با نتیجه 2 به صفر به نفع میزبان به پایان رسید.
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.