فرماندار بردسیر روز شنبه با علام این مطلب به ایرنا افزود: عملیات اجرایی ساخت ساختمان نوبنیاد بیمه سلامت بردسیر در دی ماه 95 آغاز و با هزینه سه میلیارد و 500میلیون ریال و در زمینی به مساحت 365 مترمربع زیربنا در اردیبهشت سال 96 تکمیل و آماده بهره برداری شد.
مسئول اداره بیمه سلامت بردسیر هم در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: صندوق بیمه سلامت همگانی وابسته به اداره بیمه سلامت در راستای اهداف دولت تدبیر و امید از سال 93 تاکنون چهار و 800 نفر را به طور رایگان بیمه کرده است.
لیلی اسدی افزود: در حال حاضر بیمه سلامت صادر نمی شود اما بیمه ایرانیان برای متقاضیان صادر و بیمه های سلامت که قبلا صادر شده، تمدید می شود و بیمه شدگان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.
وی گفت: بیمه سلامت محدود به استفاده از خدمات پزشکی و درمانی در بخش دولتی است ولی بیمه ایرانیان این محدودیت را ندارد و در بخش خصوصی هم قابل استفاده است.
اسدی با اشاره به اینکه شرط استفاده از خدمات بیمه ایرانیان 50 درصد استفاده از خدمات سرانه است اظهار داشت :صندوق بیمه روستاییان نیز تاکنون 40 هزار نفر را در شهرستان بردسیر بیمه کرده است.
وی در پایان گفت: رویکرد بیمه سلامت در دولت تدبیر و امید به سمت خدمات آی.تی و حذف دفترچه و جایگزین کردن سیستم الکترونیک است که امیدواریم ظرف یک سال آینده محقق شود.
در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به موضع سلامت شده و طی چند سال اخیر شاهد تحول چشمگیری در این حوزه هستیم .
بردسیر در فاصله 60 کیلومتری غرب کرمان قرار دارد.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا** انتشار : بهنام احمدی
7421/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.