به گزارش ایرنا ، رضا اردکانیان عصر امروز پنج‌شنبه در آیین افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی سمنگان در سیرجان با گرامی داشت فرارسیدن ایام فاطمیه و ایام‌ الله دهه فجر اظهار کرد: استان کرمان می‌ تواند به عنوان استان الگو و پایلوت در عرصه استفاده از منابع زیست محیطی و به عنوان یک نمونه و مدل برای سایر نقاط کشور نقش ایفا کند.
وی بیان کرد: همه این اتفاقات و اجرای پروژه ها بدون مجهز شدن به آداب کار، به ثمر نخواهند نشست و البته موضوع نظارت و پیگیری آداب خودش را دارد.
وی با تقدیر از پیگیری نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس در خصوص اجرای پروژه های این شهرستان عنوان کرد: دانستن آداب کار، موجب خواهد شد توانمندی دستگاه های اجرایی همسو با مصالح و منافع مردم به کار گرفته شود.
وی عنوان کرد: مجموعه عواملی برای اجرای این پروژه در کنار هم قرار گرفته اند و به ویژه منابع انسانی ارزشمند، شاهد پیشرفتهای بیشتری در این زمینه خواهیم بود.
وی یادآور شد: استان کرمان جزو استان هایی بوده که در گذشته ای نزدیک در ساعات زیادی برق داشته و برق از استان های دیگر هم به این استان وارد می شده، اما امروز بخش عظیمی از خانوارهای کرمانی از نعمت برق بهره مند هستند و انرژی خورشیدی در استان کرمان هم می تواند به عنوان یک نقطه روشن برای آینده روشن تر پیش روی ما باشد.
وی ادامه داد: اینکه با افتتاح این پروژه ها در صنعت برق 140 مگاوات مازاد تولید را نشان می دهد، استان های دیگر می توانند از آن بهره مند شوند که یک نقطه مثبت در صنعت آب و برق کرمان می باشد.
وی گفت: وجود دو نیروگاه سیکل ترکیبی و تعدادی پست برق و همچنین سایر طرح های مرتبط با بخش آب و برق از یک عرصه وسیعی از تلاش در استان را نشان می دهد.
وزیر نیرو به همراه رئیس جمهوری و جمعی از وزیران به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه ملی و استانی به استان کرمان سفر کرده است .
براساس این گزارش همچنین همزمان با سفر رئیس جمهوری و وزیر نیرو به استان کرمان 9 پروژه آب و برق افتتاح می شود و 2 پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.
این دومین سفر استانی رئیس جمهوری در دولت دوازدهم است که به مقصد استان کرمان انجام گرفته است .
خبرنگاران: حامد سالاری **انتشار: بهنام احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.