سرهنگ مصطفی ابرهام روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رفع تصرف اراضی ملی جنوب استان کرمان به منظور برخورد با پدیده زمین خواری در جنوب استان کرمان انجام شد.
وی ادامه داد: این تصرفات شامل 2 قطعه زمین در پلاک 99 اصلی از 156 فرعی در جاده قلعه گنج و کهنوج و 2 قطعه زمین در پلاک های 188 اصلی از 1068 فرعی و 188 اصلی از 908 فرعی در بلوار دادگستری و بلوار امام شهرستان رودبارجنوب که با اقدام بموقع یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان رفع تصرف فوری شد.
وی اظهار کرد: ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده در جنوب کرمان، سه میلیارد و 430 میلیون ریال است.
فرمانده یگان حفاظت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: متصرفان با انجام عملیات ساختمانی از جمله اجرای دیوار چینی، قصد تصرف اراضی ملی را در جنوب استان کرمان داشتند که ناکام ماندند.
وی گفت: یکی از وظایف خطیر یگان حفاظت از اراضی دولتی جنوب کرمان، حفاظت از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهاست که در این زمینه با روحیه جهادی تلاش می کنیم.
وی از مردم این منطقه خواست، به منظور حفاظت از اراضی ملی در صورت مشاهده هرگونه تصرف، مراتب را به نیروهای این یگان حفاظت از منابع طبیعی جنوب کرمان اطلاع دهند.
یگان حفاظت جنوب استان کرمان، هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، قلعه گنج و منوجان را زیر پوشش دارد.
خبرنگار: هادی شفیعی مجاز ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7450/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.