به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسن علیدادی در نمازجمعه این هفته کرمان افزود: دولت و بخش خصوصی باید با همکاری یکدیگر در این زمینه تلاش کنند تا وضعیت خطوط تولید و اشتغال در کشور بهبود یابد .
وی تصریح کرد: همزمان با تلاش در تولید و اشتغال ، مسئولان باید با رانت ها و فساد اقتصادی برخورد کنند و افکار عمومی نیز حمایت کنند تا کشور آسیب نبیند.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه باید وحدت ملی و یکصدایی بین خواص و مسئولان وجود داشته باشد گفت: زیرا دشمن زمانی مایوس می شود که جبهه ای با مدیریت رهبری تشکیل داده باشیم و تمامی مردم و مسئولان در این جبهه قرار گیرند.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: کشور ما زلزله خیز است و زلزله های متعددی را طی روزهای گذشته در سراسر کشور شاهد بودیم و با همکاری مسئولان و مردم باید آسیب های ناشی از زلزله را کاهش داد.
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه سپاه با قاطعیت وظیفه امنیت هواپیماها را برعهده دارد اظهار کرد: این وظیفه را امام خمینی (ره) بر عهده سپاه پاسداران قرار داده و یکی از ماموریت های 100 درصد موفق این ارگان است.
وی گفت: 9 دی روز بصیرت، شجاعت و روز سرنوشت سازی در تاریخ کشور است و مردم ما فضای آن روز را درک کرده اند لذا باید با الگو گیری از این روز بصورت جد مراقب بود تا جلوی نقشه های دشمن های قسم خورده نظام و کشور گرفته شود.
خطیب جمعه کرمان با بیان اینکه تمامی نقشه های دشمن خنثی می شود افزود: دشمن امروز امیدوار به موریانه هایی در درون کشور است و تمامی تلاش آن به آسیب درونی است که علیه خط قرمز و ارکان نظام تلاش می کنند.
وی همچنین ضمن تبریک ولادت حضرت عیسی (ع) عنوان کرد: سالروز شهادت آیت الله غفاری بدست عوامل ستمشاهی ازجمله شخصیت هایی که در مقابل شاه ایستاد و جان خود را فدا کرد، تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان امام و خدمات فراوانی امروز می دهد، روز ایمن سازی در برابر زلزله و بلایای طبیعی و همچنین روز ثبت احوال از دیگر مناسبت های این هفته است.
حجت الاسلام علیدادی به تازگی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان منصوب شده و پیش از این آیت الله سید یحیی جعفری عهده دار این مسئولیت بود.
براساس این گزارش مدیرکل ثبت احوال استان کرمان به همراه معاونان خود در پایان نمازجمعه در میز خدمت پاسخگوی سوالات نمازگزاران بود.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار : بهنام احمدی *
7420/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.