به گزارش ایرنا، عبدالرحمان تاج الدین روز شنبه در آیین افتتاح بخش سی تی اسکن و فضای فراظرفیت بحران بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند افزود: در دولت تدبیر و امید با درایت مدیریت عالی سازمان تامین اجتماعی تلاش شد این سازمان به دور از نگاه های جناحی و کوته بینانه، رسالت خدمت رسانی خود را انجام دهد.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در هر ماه بیش از هفت میلیارد تومان خدمت به مردم زرند ارائه می کند خاطرنشان کرد: یکی از برکات برجام این است که اجازه ورود دستگاه های پیشرفته پزشکی به کشور داده شده و امروز یکی از این دستگاه ها در بیمارستان زرند به بهره برداری رسید.
وی تصریح کرد: در هفته دولت هشت نمونه دستگاه سی تی اسکن در سطح کشور به بهره برداری رسید.
تاج الدین با اشاره به احداث فضای فرا ظرفیت بیمارستان زرند عنوان کرد: این شهرستان یک شهر زلزله خیز است و امیدواریم با فضایی که امروز در تنها بیمارستان این شهر افتتاح شد بتوانیم در شرایط بحران به مردم خدمت کنیم.
معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: طی چهار سال گذشته سه بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمان با اعتباری بیش از 6 میلیارد تومان به بخش سی تی اسکن مجهز شد.
امین فخر بیان کرد: سال 95 اعتبار تامین اجتماعی در استان کرمان 500 میلیارد تومان بود که 220 میلیارد تومان آن در حوزه درمان مستقیم و مابقی در حوزه درمان غیر مستقیم هزینه شد.
وی اضافه کرد: در حوزه درمان مستقیم بیش از 57 هزار مورد بستری و بیش از چهار میلیون و 500 مورد درمان سر پایی در بیمارستان های تامین اجتماعی کرمان انجام شده است.
وی ادامه داد: در حوزه درمان غیر مستقیم نیز 100 هزار بستری و بیش از هشت میلیون مورد مراجعه سرپایی بیماران را سرویس داده ایم که رقم خیلی بالایی به شمار می رود و این در حالی بود که مجموع وصولی این نهاد 120 میلیارد تومان بود و ما بیش از 530 میلیارد تومان هزینه کرده ایم.
وی تصریح کرد: در زلزله سال 95 شهرستان زرند بیش از 10 میلیارد تومان مازاد بر اعتبارات، هزینه کردیم.
فخر تاکید کرد: اقداماتی که طی چهار سال گذشته در حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی کرمان انجام شده با اقدامات 10 سال گذشته برابری می کند.
بخش سی تی اسکن و فضای فرا ظرفیت بحران ظهر امروز (شنبه) با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان زرند به بهره برداری رسید.
خبرنگار: کمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: نجمه حسنی*
7429/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.