به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر یکشنبه در دیدار با مسئولان سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، افزود: رسانه ها و بنگاه های خبری باید به نحوی اطلاع رسانی کنند که دولت و همه دستگاه ها تحت تاثیر قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: رسانه ها افکارسازی، ایجاد فرهنگ و جریان سازی را برعهده دارند و باید در این زمینه تلاش کنند.
استاندار کرمان با بیان اینکه اقدام های خوبی در این استان انجام شده و توسعه و عمران به سمت بخش غیردولتی پیش می رود، تصریح کرد: سعی کردیم توسعه و ایجاد زیرساخت ها را به موسسه های غیردولتی بسپاریم و در این سیاست موفق عمل کرده ایم.
رزم حسینی با بیان اینکه 21 موسسه خصوصی امر توسعه را در استان کرمان برعهده دارند، تاکیدکرد: این اقدام در کشور مورد استقبال قرارگرفته و کرمان در حال فرهنگ سازی در این بخش است.
وی گفت: الگوی ما در استان توانمندسازی مردم است که آثار خوبی از خود بجای گذاشته است.
استاندار کرمان با بیان اینکه دولت ها همواره متکی بر دیوان سالاری دولتی بوده اند، تصریح کرد: به همین دلیل دولت ها نتوانسته اند به امر توسعه توجه کافی داشته باشند.
وی با اشاره به طرح ساماندهی روستاها با عنوان امید، آبادی روستایی گفت: این طرح با مشارکت روستاییان در حال آغاز است و پرداخت یارانه ها و توزیع پول به توانمندسازی روستاییان منجر نشده است.
رزم حسینی بیان کرد: اقدام های انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان قابل مشاهده است و برای برون رفتن از وضعیت فعلی راهی جز اجرای اقتصاد مقاومتی با پیشرانه های اقتصادی غیردولتی نداریم.
وی ادامه داد: موسسه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی با مردم همکاری می کنند.
استاندار کرمان تاکید کرد: دولت دوازدهم پشتوانه رای تاریخی مردم را دارد و بیان دستاوردهای دولت تقویت نظام و دولت است.
معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این رسانه، گفت: در طول چهار سال فعالیت دولت تدبیر و امید سیاست ایرنا مبتنی بر جوانگرایی بوده است.
مهری رفعتی افزود: حرکت حرفه ای در تولید محتوا، رصد و فعالیت در فضای مجازی در دستور کار خبرگزاری ایرنا قرار دارد.
وی با اشاره به قدمت 83 سال خبرگزاری جمهوری اسلامی تصریح کرد: خبرگزاری ایرنا آمادگی کامل برای انعکاس اخبار و فعالیت های دولت را دارد.
معاون خبری سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) گفت: در عرصه رقابت باید عادلانه رقابت و با انصاف اخبار را منعکس کرد و ما سعی کردیم خودمان را به روز نگه داریم.
در این دیدار استاندار کرمان با اهدای لوح از خدمات رسول محمدحسنی تقدیر و برای بهنام احمدی رئیس جدید ایرنا در کرمان آرزوی موفقیت کرد.
در این دیدار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان حضور داشت.
*خبرنگار: داود رجبی بهجت ** انتشاردهنده: نجمه حسنی
7437/3029/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.