نعمت‌الله حسین زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا در سطح کشور و افزایش سرعت انتشار این ویروس تصمیم گرفته شد برای جلوگیری از ایجاد تجمعات مردمی، مسرهای منتهی به بهشت زهرا مسدود شود.

 وی افزود: از شهروندان جیرفتی درخواست داریم که عصر فردا (پنجشنبه) از حضور  در بهشت زهرا خودداری کرده و  از راه دور ذکر قرائت فاتحه و تلاوت کلام‌الله مجید نثار روح رفتگان خود کنند.

وی بیان کرد: در صورت اصرار همشریان برای حضور در آرامستانآ از آنها می‌خواهیم طی روزهای آینده به جز پنجشنبه به این مکان مراجعه کنند. 

شهردار جیرفت با بیان اینکه پنجشنبه‌ها تعداد زیادی از مردم در محل بهشت زهرای جیرفت حضور می‌یابند افزود: با دستوراتی که به مجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری جیرفت داده شده برای حفظ سلامت همشهریان ضمن انجام عملیات محلول پاشی و ضدعفونی خیابان‌های منتهی به بهشت زهرا قبل از عصر پنجشنبه نسبت به مسدود کردن این خیابانها اقدام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینگونه محدودیت‌ها برای حفظ سلامت همه شهروندان است، گفت: با عادی‌تر شدن شرایط، اِعمال محدودیت‌ها در بهشت زهرا برداشته خواهد شد.

همچنین برنامه نوبت‌بندی بازاریان جیرفت از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) اجرایی شد.

تا کنون مورد مثبتی از وجود کرونا در این شهرستان گزارش نشده است.

در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا طی ۱۰ روز گذشته هشت هزار و ۶۵۰ دستگاه کامیون حمل محصولات کشاورزی در ورودی این شهرستان ضدعفونی شده است.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.