به گزارش ایرنا، یدالله موحد روز سه شنبه  در بازدید از حوزه قضائی شهرستان فهرج گفت: در ۱۰ماهه  سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، آمار ورودی پرونده ها در حوزه قضائی فهرج ۹ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش کارکنان قضائی و اداری، نرخ رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فهرج ۱۱۱ درصد است، اظهارداشت: این آمار بیانگر افزایش خروجی پرونده ها است که جای تقدیر دارد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان عنوان کرد: ۷۹درصد اوراق قضائی در شهرستان فهرج به صورت الکترونیک ابلاغ می شوند.

موحد بیان کرد: ۸۴ درصد پرونده های قابل مصالحه شورای حل اختلاف شهرستان فهرج در ۱۰ ماهه ی سال ۱۳۹۸  به صلح و سازش منتهی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده  سال جاری ۶۱۳ پرونده به شوراهای حل اختلاف فهرج وارد شده است و در مقابل ۵۷۲ پرونده مختومه شده است. 
رئیس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد:در شرایط فعلی که کشور در یک جنگ اقتصادی تمام عیار با استکبار جهانی قرار دارد، ضروری است که مدیران و پرسنل دستگاه های مختلف دولتی استفاده بهینه و مدیریت منابع و تجهیزات اداری را بیش از پیش مد نظر قرار داده و همچون محیط خانواده و جامعه  صرفه جویی را در اولویت کار خود قرار دهند و از صرف هزینه های غیر ضرور و اسراف درمحیط ادارات به شدت بپرهیزند.
این مقام ارشد قضائی در استان کرمان هشدار داد:طبق آمار ایراد صدمه بدنی غیرعمدی براثر تصادفات رانندگی دومین اتهام پرتکرار در شهرستان فهرج است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.