رضا اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۸۴۲ فقره مجوز مشاغل خانگی از ابتدای امسال تاکنون صادر و ۷۰۸ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل استان کرمان معرفی و بیش از ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: طی سال گذشته ۳۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی به استان کرمان ابلاغ شده بود که برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در زمینه جذب این اعتبار انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در این راستا ۶ هزار و ۱۹۷ فقره مجوز مشاغل خانگی صادر، پنج هزار و ۷۶۵ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی و در نهایت چهار هزار و ۶۶۲ طرح با چهار هزار و ۶۷۵ نفر اشتغالزایی ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند.

اسماعیلی افزود: از ابتدای امسال تاکنون طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل استان ۳۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده و مابقی پرونده‌ها نیز در دست بررسی قرار دارد.

اسماعیلی اضافه کرد: این اعتبارات در کل کرمان توزیع شده و همراهی و همکاری خوبی در زمینه پرداخت این تسهیلات میان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل این استان وجود دارد.

مدیریت استان کرمان در سال گذشته ۴۲ هزار شغل ایجاد و در سالجاری ۳۰ هزار و ۶۶۶  فرصت شغلی را برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.